JAWA 650 Classic - ve stylu retra

JAWA 650 Classic - ve stylu retra
JAWA 650 Classic - ve stylu retra, foto: JAWA Moto
Martin Hájek 4. února 2009 12:58
Sdílej:

Dnes jsme si do rubriky "Představujeme" vybrali jednu z vlajkových lodí českého výrobce motockylů JAWA Moto - JAWA 650 Classic LE

Nechcete být středem pozornosti, nepodléháte módním trendům, máte rádi klasickou střední cestu? Víte co chcete a zakládáte si na tom? Pak právě pro Vás JAWA připravila motocykl JAWA 650 Classic, cruiser postavený v klasickém retrostylu s charakteristickými prvky motocyklů JAWA. JAWA 650 Classic je motocykl, který je určen pro pohodlné cestování.

Motocykl pohání jednoválcový čtyřtaktní čtyřventilový kapalinou chlazený motor ROTAX s rozvodem 2xOHC, osazený karburátorem Bing o průměru difuzoru 40 mm. V dominantním výfuku je ukryt neřízený katalyzátor. Přední kotoučová brzda je dvoupístková s plovoucím třmenem. Přední vidlice má průměr 36 mm a novou útlumovou charakteristiku. Zadní pérování bylo vyvinuto ve spolupráci s firmou HP Sporting.

Motocykl JAWA 650 Classic Paioli (provedení roku 2006) je vybaven přední vidlicí Paioli o průměru 43 mm a řadou dalších doplňků.

Motocykl JAWA 650 Classic je možné doplnit sidecarem. Cena motocyklu JAWA 650 Classic startuje od částky 149 900,- vč. DPH. Samozřejme lze přikoupit další doplňky, jako chromovanou nádrž, plexištít, padací přední rám - chromovaný, zadní nosič, zadní kufr, zadní a boční kufry. Technická data:  Jawa 650 Classic     Typ motoru čtyřdobý - vodou chlazený Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 100 x 83 Zdvihový objem 651,9 Kompresní poměr 9,7:1 Maximální výkon (kW/ot. x min-1) 35,4 / 6500 Maximální kroutící moment (Nm/ot x min-1) 57 / 5000 Spuštění motoru elektrický startér Převodovka 5 rychlosti Rozvor (mm) 1525 Výška sedla (mm) 712 Objem nádrže (l) 14,2 Rezerva (l) 1,5 Kola přední paprsková 2,15 x 18 Kola zadní paprsková 2,5 x 16 Pneu přední 90/90-18" Pneu zadní 130/90-16" Odpružení předního kola teleskopická vidlice 150mm Odpružení zadního kola hydraulické teleskopické 80mm Brzda přední kotoučová hydraulická 320mm Brzda zadní kotoučová hydraulická 220mm Hmotnost (kg) 180 Maximální rychlost (km/h) 155

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.