Carlo Pernat, manažér Lorisa Capirossiho poprel pravdivosť klebiet, ktoré naznačujú možný odchod Suzuki zo seriálu MotoGP. Talian je presvedčený o tom, že tím sa objaví na štartovnom rošte budúcej sezóny a to s oboma zmluvne zaviazanými jazdcami.
Špekulácie sa šíria práve z Pernatovej rodnej krajiny a príčinou odchodu Suzuki z majstrovstiev by mala byť podľa očakávania svetová finančná kríza, ktorá už zasiahla aj do viacerých ďalších oblastí motoršportu. Pred dvoma dňami bola taktiež zverejnená informácia o pripravovanom ústupe Kawasaki z MotoGP, pričom potvrdenie nepríjemného rozhodnutia sa očakáva začiatkom budúceho týždňa.
O budúcnosť Suzuki sa však Pernat neobáva, hoci si je vedomý skutočnosti, že tím bude musieť obmedziť výdavky. Prvým signálom je redukcia plánovaných testovacích povinnosti.
"Je na 150% isté, že Loris bude nasledujúcu sezónu pretekať za Suzuki," uviedol Pernat, ktorý háji záujmy svojho úspešného zverenca. "Kontrakty s Lorisom a Vermeulenom (Capirossiho spoljuazdcom, pozn. redaktora) sú už podpísané. Samozrejme, že v Suzuki dôjde ku obmedzeniam, ako je známe tím odvolal testy plánované na konci januára a vzdal sa služieb externého poradcu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.