Na přelomu roku jsme se rozhodli rekapitulovat naše činy v oblasti motocyklového zpravodajství a popřát všem, kdo naše stránky navštěvují, krásné prožití svátků vánočních a pevné zdraví v roce 2009.
Jménem celé redakce za sekci, která se věnuje motocyklovému zpravodajství, děkujeme za přízeň našim čtenářům, kteří hojně navštěvovali naše stránky www.moto365.cz a doufáme, že nám zachováte přízeň i v roce 2009. Do Nového roku přejeme pevné zdraví a spoustu kilometrů ujetých bez nehody ale také spoustu krásných zážitků, které obohatí jak život váš, tak životy vašich nejbližších. Za celou redakci autoři....... :-)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.