Návrat motocyklového veterána je potvrdený, Sete Gibernau sa vracia na pretekárske okruhy s novým tímom Onde 2000, ktorý je pridruženým projektom Ducati. Informácia bola oficiálne oznámená vo štvrtok večer vo Valencii.
Vlastníkom nového tímu je Francisco Hernando, boss stavebného koncernu v Španielsku, šéfmi bude dvojica Gelete a Pablo Nieto. Druhý menovaný tento víkend naposledy štartuje v kubatúre 125cc, pričom v tejto súťažnej kategórii pretekal celkovo desať rokov.
Seteho inžinierom bude Luca Gasbarro, väčšina kľúčových zamestnancov pochádza zo Španielska.
Gibernau, ktorý oznámil ukončenie kariéry po GP Portugalska v roku 2006 sa vrátil na pretekárske trate počas tohto leta. V rámci testu v Mugelle sa prezentoval niekoľkými pôsobivými časmi. 35-ročný veterán bol najvyrovnanejším súperom šampióna Valentina Rossiho v sezónach 2003, 2004 a 2005.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.