Je veľmi pravdepodobné, že v najbližších dňoch Sete Gibernau ohlási svoj veľkolepý comeback na scénu MotoGp. Jeho meno sa čoraz častejšie spája s novým projektom Ducati - tímom Onde 2000.
35-ročný Španiel, ktorý stratil v miesto v Ducati na konci sezóny 2006 bol v centre špekulácií prakticky celý rok. Predpokladalo sa, že sa napokon vráti ku predošlému zamestnávateľovi, najmä po tom, čo Marco Melandri zaostal za očakávaniami. Talian sa v tíme napokon udržal, i keď pred istým časom bolo zverejnené, že po sezóne jeho spolupráca s továrenským Duicati končí.
Gibernau sa však môže budúci rok vrátiť s tímom Onde 2000, ktorý je považovaný za satelitný projekt Ducati. Podporovateľom projektu je španielsky stavebný koncern Onde, vedenie prevezmú Angel Nieto, jr. a Pablo Nieto, synovia legendárneho Angela Nieta.
Očakáva sa, že Gibernauov comeback bude oficiálne potvrdený vo štvrtok. V tento deň je na pláne aj oficiálne oznámenie o vstupe projektu Onde 2000 do MotoGp.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.