Předprodej v stupenek na Velkou cenu České Republiky, která se jede v Brně začíná dneska od 10:00. Zájemci si mohou vstupenky zakoupit na pokladnách Automotodromu v Brně. Přinášíme vám aktuální informace ke vstupenkám k nadcházejícímu brněnskému váíkendu.
Od úterý 5.8. 2008 do neděle 9.8.2008 jsou v prodeji pouze víkendové vstupenky na všechny nevyprodané tribuny. Od pondělí 11.8. 2008 do čtvrtka 14.8.2008 jsou v prodeji víkendové vstupenky na všechny nevyprodané tribuny + vstupenky na jednotlivé dny (pátek nebo sobota nebo neděle) pouze na přírodní tribuny. V Pátek 15.8.2008 jsou v prodeji vstupenky na všechny nevyprodané tribuny na pátek + víkend. V Sobotu 16.8.2008 jsou v prodeji vstupenky na všechny nevyprodané tribuny na sobotu + víkend. V Neděli 17.8.2008 jsou v prodeji vstupenky na všechny nevyprodané tribuny na neděli. Prodej vstupenek do VIP ZÓNY (T1 a GOLF) BĚŽÍ NEPŘETRŽITĚ NA ADRESE ticket@brno-circuit.com Ceny Tribuny Víkend (pá+so+ne) Pátek Sobota Neděle Přírodní Junior karta 200CZK 50CZK 100CZK 150CZK A+B+D+E+G 1150CZK 350CZK 500CZK 950CZK C (Starobrno) 2000CZK 400CZK 1000CZK 1850CZK
Sedadlové F (Cardion) 2200CZK 450CZK 1100CZK 1980CZK T1 2900CZK - 1300CZK 2650CZK T2 S2 2500CZK 450CZK 1200CZK 2250CZK T2 S1 2900CZK - 1300CZK 2650CZK T3 (SIKO) 3900CZK - - - T4 3600CZK - 1600CZK 3150CZK T5 3300CZK - - 3050CZK T6 3600CZK 400CZK 1600CZK 3150CZK Speciální vstupenka VIP T1 (so+ne) 9 000CZK - - - VIPGolf(so+ne) 10 000CZ - - - Vstup na Pit Lane Čt 14:00-16:00h (pouze čtvrtek) 400CZK - - - Kontakt: Vstupenkové oddělení Automotodromu Brno Tel.: +420 546 123 326 E-mail: ticket@brno-circuit.com Vstupenka VIP T1: dvoudenní vstup do VIP stanu umístěného poblíž tribuny T1. Ve stanu je k dispozici celodenní občerstvení a TV. Ze stanu je výhled na dráhu i velkoplošnou obrazovku. Vstupenka VIP T1 zahrnuje vstup na přírodní tribuny A, B, C, D, E,G a rovněž zahrnuje vstup na speciální VIP tribunu přímo u VIP stanu. Vstupenka VIP GOLF: dvoudenní vstup do VIP stanu umístěného poblíž golfu. Ve stanu je k dispozici celodenní občerstvení a TV. Ze stanu je výhled na dráhu i velkoplošnou obrazovku. Vstupenka VIP GOLF zahrnuje vstup na přírodní tribuny A, B, C, D, E,G a rovněž zahrnuje parkování u VIP stanu (4 hosté - 1 parkovací karta). Držitelé vstupenek na sedadlové tribuny F, T1, T2, T3, T4, T5 a T6 mají v příslušných dnech volný přístup na všechny přírodní tribuny, přičemž pouze majitelé vstupenek na tribuny T1, T3, T4, T5 a T6 mají volný přístup do podchodu pod dráhou a skrze areál. Držitelé vstupenek na přírodní tribunu C mají v příslušných dnech volný přístup na ostatní přírodní tribuny A, B, D, E, G. Děti do 6 let (ročník 2002 a mladší) v doprovodu rodičů mají vstup zdarma na všechny tribuny - přírodní i sedadlové (na sedadlových tribunách však děti to 6 let nemají nárok na vlastní sedadlo). Junior karty platí pro děti narozené od roku 1994 do roku 2001 včetně a nově také pro nezletilé do 18 let, jejichž výška nepřesahuje 140cm. Junior karty platí na přírodní tribuny A, B, C, D, E, G a neplatí na sedadlové tribuny. Senioři narození do roku 1941 včetně mají vstup na přírodní tribuny A, B, D, E, G zdarma. Tribuna T6 bude letos vyšší a strmější než v roce 2007: výškový rozdíl mezi jednotlivými řadami bude 30cm a první řada bude ve výšce 215cm (oproti 120cm v loňské sezóně). Zdravotně postižení lidé na invalidním vozíku si mohou zakoupit speciální kartu za 1000,-Kč, se kterou mohou parkovat u tribun T1, C a D. Na těchto tribunách budou rovněž vyhrazena místa pro vozíčkáře. Speciální karta pro vozíčkáře - kontakt: dvorakova@brno-circuit.com Výměna voucherů Místa pro výměnu voucherů od společností Ticketsream, Ticketportal a Ticketpro budou rozdělena dle typů vstupenek: vouchery na tribuny A, B, C, D, E, F, G, T1, T2, T3, T4, T5 i T6 budou vyměňovány u hlavní pokladny Automotodromu Brno (u hlavní brány okruhu za tribunou T3) vouchery na tribuny A, B, C, D, E, F, G budou rovněž vyměňovány na parkovišti u Žebětína Velkoplošné obrazovky budou umístěny naproti tribunám A, C (2x), D (2x), F, G, T1, T2, T3, T4, T5 a T6 Doprava V sobotu a v neděli bude v provozu speciální autobusová linka 400 z Mendlova náměstí (v centru Brna) na okruh a zpět ZDARMA. Dále bude v provozu pravidelná autobusová linka 402 z Brna-Lískovce na okruh a zpět. Parkovné Parkoviště pro motocykly bude vyhrazeno naproti tribunám T2, T5 a T3 (P VN). Parkovné MOTO: 100Kč / den. Parkoviště pro automobily budou vyhrazena v Žebětíně (P Z) a v Ostrovačicích (P O) - odtud bude zajištěna bezplatná kyvadlová doprava autobusy. Jízdní řád zde. Dále bude pro automobily částečně vyhrazeno parkoviště P VN. Parkovné AUTO: 150Kč / den. Držitelé průkazů ZTP a speciální karty vydané Automotodromem Brno mohou parkovat u tribun T1, C a D. Autogramiáda jezdců Autogramiáda českého jezdce třídy 250ccm Karla Abrahama proběhne v pátek 8.srpna 2008 od 17:00 hodin v kavárně Fischer Café (Masarykova ulice, Brno).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.