Velmi krásně futuristicky provedená motorka z italské produkce Benelli se v roce 2008 ukázala s designem, se kterým by uspěla i za několik let....
První Cafe Racer byl postaven na základě velmi oblíbené verze od Benelli a to typu TNT. Sofistikovaně vyrobená TNT splňovala již před 2 lety ty nejpřísnější kritéria designu, což se nakonec projevilo v prodejnosti a celkové oblíbenosti tohoto modelu. Základem Café Raceru byly rysy od TNT. Extraordinérní tvary poskytující jednomu požitek z jízdy a dostatečné pohodlí a pro dva spíše nutnou přepravu. Poměrně hodně se inženýři v Benelli pohráli z aerodynamikou a celkový vzhled o tom jasně vypovídá. Ve smyslu akcelerace tvořený světlomet, zpětné zrctátka, profil nádrže a celkový vzhled vypovídá, že požitek ze zrychlení bude hodně silný a vlastně i důvodem proč takovou motorku mít. Jak bylo zmíněno na začátku, základem pro stavbu bylo TNT. Co se týče motoru, tak je tady opět historie v tomto modelu. Nicméně aby nebylo úplně všechno stejné s TNT, tak Café Racer má modifikovanou verzi motoru z roku 2005 a upravené technické parametry. Lépe elektronicky řízená pohonná jednotka potom vykazuje lepší výkon a kroutící moment. Ve finále je garantovaná i snížená spotřeba o 10 - 20 %. Velmi dlouho se třívalcovými motory prezentoval anglický Triumph, ale poté co bylo potřeba udělat změny v motorické části motorek, došlo na "třívalcový styl" i u ïtalských motorek. Vynikající předpoklady pro převážně městský provoz tak může tento motocykl uplatnit ve velkém stylu, protože design a dobrá pohonná jednotka je základem konkurenceschopnosti mezi velmi početnou skupinou "streetfighterů". Cena se u tohoto modelu pohybuje kolem hodnoty 350 000,- Kč včetně DPH. Technická data MOTOR Typ motoru: vodou chlazený řadový tříválec, 4 ventily na válec Obsah: 1130 ccm Vrtání x zdvih: 88 x 62 mm Kompresní poměr: 11,5 : 1 Výkon motoru: 101 kW / 9250 rpm Kroutící moment: 117 Nm / 6750 rpm Vstřikování: elektronické, 1 jehla na válec Výfuky: ocelová koncovka Převodovka: 6 stupňová Spojka: v olejové lázni
PODVOZEK Rám: z ocelových trubek Přední odpružení: 43 mm Marzocchi upside-down vidlice Zdvih předního kola: 127 mm Přední ráfek: litý Brembo, 3,50 x 17 Přední pneu: 120/70 R17 Zadní odpružení: nastavitelný tlumič, jednoramenná kyvka Zadní ráfek: litý Brembo, 6,00 x 17 Zadní pneu: 190/55 R17 Přední brzdy: poloplovoucí 2 x 320 mm kotouče, čtyřpístkový Brembo třmeny Zadní brzda: 240 mm kotouč, dvoupístková
OSTATNÍ ÚDAJE Suchá váha: 199 Kg Výška sedla: 780 mm Rozvor: 1490 mm Přístroje: digitální multifunkční display: tachometr, otáčkoměr, kontrolka servisu, kontrolka paliva, kontrolka teploty oleje, kontrolka rezervy, kontrolka neutrálu, blinkrů, Záruka: 2 roky bez omezení počtu najetých Km Verze: dvoumístná Barevná provedení: zlatá metalíza s vínovým rámem Cena: 346 000 Kč vč. DPH