Peugeot Sport se v roce 2022 opět objeví v závodě 24 hodin Le Mans

Peugeot Sport se v roce 2020 opět objeví v závodě 24 hodin Le Mans
Peugeot Sport se v roce 2020 opět objeví v závodě 24 hodin Le Mans, foto: Peugeot
iMotorSport.cz 15. září 2020 00:32
Sdílej:

Peugeot Sport odhaluje svou novou identitu a nový pohled na kritéria výkonnosti. Nový vzhled určený do nové éry, éry „neo-performance“.

Peugeot si pro představení nového loga a hlavních informací o svém návratu do vytrvalostních závodů v roce 2022 vybral legendární okruh 24 hodin Le Mans, aby tak vzdal hold legendárnímu závodu, s nímž se pojí celá řada historických sportovních, lidských i technických úspěchů. Na 88. ročník závodu 24 hodin Le Mans  bude u zatáčky Dunlop dohlížet monumentální lev Peugeot. Jeho vzhled bude kopírovat novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, pečlivě sladěnou s grafickými prvky nové značky sportovních vozů vybavených elektromotorem - Peugeot Sport Engineered - do níž bylo vloženo veškeré know-how a odborné znalosti inženýrů zabývajících se motorsportem.

François Wales, ředitel divize Peugeot Sport: „Peugeot Sport vývojem nových technologií vysoce výkonného elektrického pohonu, které se opírají o know-how a odborné technické znalosti jeho týmů, otevírá novou stránku ve své historii. Konkrétním výsledkem je chystané představení vozu 508 Peugeot Sport Engineered a návrat do Světového vytrvalostního šampionátu sportovních vozů. Chtěli jsme, aby naše identita byla symbolem této nové kapitoly, do níž se Peugeot Sport pouští s veškerou silou a profesionalitou.“

Matthias Hossann, šéfdesigner Peugeot: „Nová grafická identita využívá diagonální drápy, které se u vozů Peugeot objevují opakovaně, poprvé u vozu Peugeot 504. V posledních více než 10 letech jsou pro světelný podpis našich vozů typické a jsou ztělesněním sportovního dědictví značky Peugeot a závodních vozů divize Peugeot Sport, které se během několika desetiletí zapsaly do historie motoristického sportu.“

Arnault Gournac, ředitel Peugeot Design Lab: „Představujeme novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, která upouští od tradiční sportovní červené barvy a historické modré barvy typické pro Peugeot. Pro novou éru „neo-performance“ je typická černá a kryptonit Peugeot. Tyto barvy umožňují stínu či světlu zdůraznit výrazný charakter tohoto nového podpisu.  Nová sportovní a současně moderní typografie s drápy splývá, dodává logu pohyb a dynamiku a zdůrazňuje inovativní moderní charakter divize.“

V pátek 18. září 2020 ve 14:00 představí generální ředitel značky Peugeot, Jean-Philippe Imparato, na okruhu 24 hodin Le Mans hlavní informace týkající se zapojení značky Peugeot (v úzké spolupráci se společností Total) do Světového vytrvalostního mistrovství sportovních vozů (WEC – World Endurance Championship) pro rok 2022.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?