Peugeot Sport odhaluje svou novou identitu a nový pohled na kritéria výkonnosti. Nový vzhled určený do nové éry, éry „neo-performance“.
Peugeot si pro představení nového loga a hlavních informací o svém návratu do vytrvalostních závodů v roce 2022 vybral legendární okruh 24 hodin Le Mans, aby tak vzdal hold legendárnímu závodu, s nímž se pojí celá řada historických sportovních, lidských i technických úspěchů. Na 88. ročník závodu 24 hodin Le Mans bude u zatáčky Dunlop dohlížet monumentální lev Peugeot. Jeho vzhled bude kopírovat novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, pečlivě sladěnou s grafickými prvky nové značky sportovních vozů vybavených elektromotorem - Peugeot Sport Engineered - do níž bylo vloženo veškeré know-how a odborné znalosti inženýrů zabývajících se motorsportem.
François Wales, ředitel divize Peugeot Sport: „Peugeot Sport vývojem nových technologií vysoce výkonného elektrického pohonu, které se opírají o know-how a odborné technické znalosti jeho týmů, otevírá novou stránku ve své historii. Konkrétním výsledkem je chystané představení vozu 508 Peugeot Sport Engineered a návrat do Světového vytrvalostního šampionátu sportovních vozů. Chtěli jsme, aby naše identita byla symbolem této nové kapitoly, do níž se Peugeot Sport pouští s veškerou silou a profesionalitou.“
Matthias Hossann, šéfdesigner Peugeot: „Nová grafická identita využívá diagonální drápy, které se u vozů Peugeot objevují opakovaně, poprvé u vozu Peugeot 504. V posledních více než 10 letech jsou pro světelný podpis našich vozů typické a jsou ztělesněním sportovního dědictví značky Peugeot a závodních vozů divize Peugeot Sport, které se během několika desetiletí zapsaly do historie motoristického sportu.“
Arnault Gournac, ředitel Peugeot Design Lab: „Představujeme novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, která upouští od tradiční sportovní červené barvy a historické modré barvy typické pro Peugeot. Pro novou éru „neo-performance“ je typická černá a kryptonit Peugeot. Tyto barvy umožňují stínu či světlu zdůraznit výrazný charakter tohoto nového podpisu. Nová sportovní a současně moderní typografie s drápy splývá, dodává logu pohyb a dynamiku a zdůrazňuje inovativní moderní charakter divize.“
V pátek 18. září 2020 ve 14:00 představí generální ředitel značky Peugeot, Jean-Philippe Imparato, na okruhu 24 hodin Le Mans hlavní informace týkající se zapojení značky Peugeot (v úzké spolupráci se společností Total) do Světového vytrvalostního mistrovství sportovních vozů (WEC – World Endurance Championship) pro rok 2022.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.