DTM oznámilo svůj kalendář pro rok 2019. Při pohledu do tabulky vidíme, že se nepotvrdily spekulace o tom, že by Donington měl nahradit Brands Hatch. Novým závodem je Zolder, Assen nahradil na pozici holandského závodu Zandvoort.
V kalendáři už nenajdeme na úkor těchto závodů Hungaroring a Red Bull Ring. Zolder se do kalendáře vrací po 16 letech. Určitě není bez zajímavosti, že na tomto okruhu se jel první závod předchůdce DTM, německého German Production Car Championship v roce 1984.
Zatím bylo oznámeno pouze 9 závodních víkendu, to je o jeden méně než letos. Ale na druhou stranu ještě nebyly definovány dva společné podniky s japonskými Super GT. Obě série se snaží co nejvíce sblížit. Čtyři z devíti závodních víkendů se jedou mimo Německo.
"Nabízíme vyvážený mix mezi nejlepšími okruhy v Německu a dalšími skvělými tratěmi po Evropě. V roce 2018 jsme se, po dlouhé době, vrátili do Itálie a Velké Británie. To jsou země s velkou motoristickou tradicí. Pro nás je velmi důležité získávat zde půdu a zvyšovat povědomí u fanoušků.
Já osobně se už velmi těším na závod v Assenu. Holandsko bylo tradiční destinací v rámci kalendáře DTM. V roce 2009 pojedeme poprvé na TT okruhu. Dalším velkým návratem je Zolder, který můžeme označit za rodiště DTM. Tento okruh má tedy pochopitelně velmi speciální charakter," řekl Achim Kostron, výkonný ředitel ITR, která DTM pořádá. Před sezonou se bude konat 4 denní test na Lausitzringu.
Kalendář DTM 2019:Hockenheim (3. - 5. května)Zolder (17. - 19. května)Misano (7. - 9. června) Norisring (5. - 7. července) Assen (19. - 21. července) Brands Hatch (10. - 11. srpna) Lausitzring (23. - 25. srpna) Nürburgring (13. - 15. září)Hockenheim (4. - 6. října)
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?