René Rast slaví sobotní vítězství na okruhu Nürburgring. Po tomto závodě se vrací do čela průběžného hodnocení Gary Paffett, když jej přebírá zpět od stájového kolegy, Paula di Resty.
Zásadní krok naproti tomuto vítězství učinil Rast už v prvním stintu, když tvrdě odrazil atak ze strany Garyho Paffetta, se kterým do závodu startoval společně z první řady, v nájezdu do první zatáčky. Pak si dokázal vybudovat několikavteřinový náskok na čele před jezdcem na Mercedesu a Bruno Spenglerem na BMW.
René Rast mohl navíc svůj náskok zvyšovat, když spolu Paffett a Spengler bojovali o pozici. Bruno nakonec Garyho předjel v nájezdu do první zatáčky ve 14. kole ze 40. O dvě kola později zamířil ke svým mechanikům Rast a Paffett jej následoval. Na trať se pak Rast vrátil před svým rivalem. Vedení si udržoval až do cíle, ve kterém měl náskok 0,8 vteřiny, ale už na Bruna Spenglera. Kanaďan zajel do boxů o dvě kola dříve než Brit a Němec a na trať se vrátil před Paffettem, který na něj chvíli dotíral, ale pak projel cílem s odstupem na třetí pozici.
I třetí místo mu ale stačilo na návrat do průběžného vedení v šampionátu před Paulem di Restou, který se roztočil ve 4. zatáčce poté, co zkusil neúspěšně zaútočit na Philippa Enga. Ten narazil do jeho Mercedesu z vnitřní strany a Skot se roztočil. Do té doby byl di Resta pátý, ale pak se propadl na jedenácté místo, ale pak musel ještě do boxů a nakonec cílem projel jako poslední. Eng byl 16., když za svůj manévr dostal trest průjezdu boxy.
Dlouho to vypadalo, že čtvrtý cílovou čáru protne Marco Wittmann, který se v úvodní fázi snažil dostat přes Lucase Auera. To se mu pak mohlo díky strategii v boxech. Těsně před koncem závodu jej ale předjel a body za čtvrté místo si připsal Timo Glock. Wittmann skončil nakonec tedy pátý. Glock v průběhu závodu svedl tvrdý souboj s Danielem Juncadellou. Do závodu přitom startoval ze 12. místa. Díky dobrému startu se posunul na devátou příčku, ale pak při pokusu o předjetí narazil do Juncadelly. Španěl se propadl na 15. příčku a Němec mohl se štěstím pokračovat na 8. pozici. Za svůj manévr byl Glock napomenut. I Juncadella se ale dočkal varování za podobný manévr na Glocka v prvním kole závodu.
Glock se pak propracoval až do vedení, když společně s Mike Rockenfellerem a Loïcem Duvalem zastavovali později než zbytek pole. Po své zastávce se Timo vrátil na šestém místě, ale propracoval se až na konečné čtvrté. Dokonce zkusil i zatlačit na čtvrtého Paffetta. Pátý byl Wittmann a šestý Rockenfeller, který zajel do boxů až jako předposlední.
Body za sedmé místo bral po nepovedeném startu Pascal Wehrlein . Osmý skončil Loïc Duval s Audi, který byl v boxech jako vůbec poslední ze všech. Bodovanou desítku uzavřel Augusto Farfus a Nico Müller.
Výsledky sobotního závodu naleznete: zde
Výsledky sobotní kvalifikace naleznete: zde
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?