O budoucnosti Sébastiena Ogiera se vedou debaty, zůstane ve WRC nebo odejde? Spekulantům na druhou variantu teď nahrává fakt, že si Francouz na konci září vyzkouší závod DTM.
O víkendu 22. - 23. září si pětinásobný mistr WRC vyzkouší v Rakousku na okruhu Spielberg závod DTM. Jezdec M-Sport Fordu usedne v Rakousku do Mercedesu C-Klasse Coupé DTM. V rámci přípravy absolvoval v tomto týdnu v Itálii dvoudenní test.
"Je to neskutečná zkušenost. Vyzkouším si DTM, které je pro mě naprosto odlišné. Čeká mě ale test, který mi umožní jet naplno. Beru to jako možnost, která mi otevře horizont v motorsportu, navíc při tom získám zkušenosti," líčí Sébastien Ogier. Vzhledem ke svým malým zkušenostem však neočekává, že by v Rakousku hrál "první housle".
"Nemám moc zkušeností se závody na okruzích, a když už tak jsem jezdil s GT vozy. DTM auto je ale podstatně rychlejší. Je jasné, že nemůžete čekat, že budete nejrychlejší. Čeká mě ve Spielbergu těžký víkend, kde je mým cílem držet se stabilních pilotů co možná nejvíc."
Šéf továrního týmu Mercedes, Ulrich Fritz, k tomu říká: "Sébastien je opravdový závodní jezdec. Svůj talent už ukázal ziskem spousty vítězství na asfaltu i šotolině, je to pětinásobný mistr WRC. Nepřekvapuje mě tedy, že teď chce vyzkoušet vůz DTM. Čeká ho debut na skvělém okruhu ve Spielbergu. Je vidět že nechce jezdit jenom vzadu, ale chce se měřit s ostatními jezdci."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.