Úřadující mistr DTM, Sébastien Ogier, by si v září mohl vyzkoušet na Red Bull Ringu závodní víkend DTM v barvách Mercedesu.
V německé sérii cestovních vozů platí letos pravidlo, že každá značka může jednou za sezonu nasadit sedm místo standardních šesti vozů. Audi tuto možnost využilo hned na úvodním závodě na Hockenheimringu, kde dalo možnost rozloučit se s kariérou v DTM Mattiasi Ekströmovi. BMW zase plánuje nasadit příští měsíc do prvního nočního závodu v sérii Alexe Zanardiho.
Dle informací britského Autosportu by Mercedes svoji možnost rád využil tak, že by pro zářijový závod v Rakousku do svého speciálu Mercedes-AMG C63 DTM nasadil Sébastiena Ogiera. Celou akci by zastřešila samozřejmě společnost Red Bull, která Ogiera sponzoruje ve WRC, DTM dlouhé roky podporovala a které zároveň patří rovněž okruh ve Spielbergu.
Pravidla DTM sice oficiálně neumožňují start speciálního závodníka v posledních třech závodních víkendech sezony, ale Mercedes by od německého DMSB a svých rivalů Audi a BMW mohl dostat výjimku. Všeobecně se má za to, že by tato výjimka měla být spíše formalitou.
Ogier přitom nedávno v Rakousku speciál taxi DTM už testoval. Na sedadle spolujezdce byla jeho manželka, Andrea, která je reportérkou německé stanice SAT1. V roce 2013 si také vyzkoušel Audi RS 5 DTM, když si před tehdejší Rally Deutschland vyměnil sportovní náčiní s Mattiasem Ekströmem. Švéd si zase vyzkoušel Volkswagen Polo R WRC.
Pětinásobný mistr světa v rally má s okruhovými závody zkušenosti, když se v letech 2013 a 2014 dvakrát prezentoval v Porsche Supercup. Po jednom startu má také ze sérií FFSA GT a ADAC GT Masters. Vloni si na Red Bull Ringu vyzkoušel také monopost Red Bullu z F1 z roku 2011.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?