Úřadující mistr DTM, Sébastien Ogier, by si v září mohl vyzkoušet na Red Bull Ringu závodní víkend DTM v barvách Mercedesu.
V německé sérii cestovních vozů platí letos pravidlo, že každá značka může jednou za sezonu nasadit sedm místo standardních šesti vozů. Audi tuto možnost využilo hned na úvodním závodě na Hockenheimringu, kde dalo možnost rozloučit se s kariérou v DTM Mattiasi Ekströmovi. BMW zase plánuje nasadit příští měsíc do prvního nočního závodu v sérii Alexe Zanardiho.
Dle informací britského Autosportu by Mercedes svoji možnost rád využil tak, že by pro zářijový závod v Rakousku do svého speciálu Mercedes-AMG C63 DTM nasadil Sébastiena Ogiera. Celou akci by zastřešila samozřejmě společnost Red Bull, která Ogiera sponzoruje ve WRC, DTM dlouhé roky podporovala a které zároveň patří rovněž okruh ve Spielbergu.
Pravidla DTM sice oficiálně neumožňují start speciálního závodníka v posledních třech závodních víkendech sezony, ale Mercedes by od německého DMSB a svých rivalů Audi a BMW mohl dostat výjimku. Všeobecně se má za to, že by tato výjimka měla být spíše formalitou.
Ogier přitom nedávno v Rakousku speciál taxi DTM už testoval. Na sedadle spolujezdce byla jeho manželka, Andrea, která je reportérkou německé stanice SAT1. V roce 2013 si také vyzkoušel Audi RS 5 DTM, když si před tehdejší Rally Deutschland vyměnil sportovní náčiní s Mattiasem Ekströmem. Švéd si zase vyzkoušel Volkswagen Polo R WRC.
Pětinásobný mistr světa v rally má s okruhovými závody zkušenosti, když se v letech 2013 a 2014 dvakrát prezentoval v Porsche Supercup. Po jednom startu má také ze sérií FFSA GT a ADAC GT Masters. Vloni si na Red Bull Ringu vyzkoušel také monopost Red Bullu z F1 z roku 2011.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?