Audi oznámilo, jak rozdělí své jezdce do jednotlivých týmů pro sezonu 2018. Úřadující mistr světa, René Rast, bude svůj titul obhajovat se startovním číslem #33, jako šampion měl možnost zvolit si #1.
Složení týmů se prakticky nemění od sezony 2017, nováček Robin Frijns zaujal místo uvolněné po Ekströmovi v týmu Audi Sport Team Abt. Mladík si pro svoji nováčkovskou sezonu v DTM zvolil startovní číslo #4, v týmu bude startovat s Nico Müllerem #51.
Loïc Duval a Mike Rockenfeller budou tvořit tým Audi Sport Team Phoenix se startovními čísly #77 a #99. René Rast a Jamie Green pojedou opět v barvách týmu Audi Sport Team Rosberg. "Moto 'nikdy neměň vítězný tým' se samozřejmě projevilo i při stavbě naší sestavy pro příští rok," řekl šéf Audi Motorsport Dieter Gass.
"Když vyhrajete všechny tři tituly a navíc obsadíte první čtyři místa mezi jezdci, pak opravdu není důvod cokoliv měnit. Z toho důvodu se náš nováček, Robin Frijns, posadí přímo na místo Mattiase Ekströma do kokpitu Audi týmu Abt. Jsem přesvědčen, že tohle je správný základ pro obhajobu titulu," dodal.
Jezdecké složení Audi pro rok 2018 dle týmů:Audi Sport Team Abt#4 Robin Frijns#51 Nico Müller
Audi Sport Team Phoenix#77 Loïc Duval#99 Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg#33 René Rast#53 Jamie Green
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?