Audi oznámilo, jak rozdělí své jezdce do jednotlivých týmů pro sezonu 2018. Úřadující mistr světa, René Rast, bude svůj titul obhajovat se startovním číslem #33, jako šampion měl možnost zvolit si #1.
Složení týmů se prakticky nemění od sezony 2017, nováček Robin Frijns zaujal místo uvolněné po Ekströmovi v týmu Audi Sport Team Abt. Mladík si pro svoji nováčkovskou sezonu v DTM zvolil startovní číslo #4, v týmu bude startovat s Nico Müllerem #51.
Loïc Duval a Mike Rockenfeller budou tvořit tým Audi Sport Team Phoenix se startovními čísly #77 a #99. René Rast a Jamie Green pojedou opět v barvách týmu Audi Sport Team Rosberg. "Moto 'nikdy neměň vítězný tým' se samozřejmě projevilo i při stavbě naší sestavy pro příští rok," řekl šéf Audi Motorsport Dieter Gass.
"Když vyhrajete všechny tři tituly a navíc obsadíte první čtyři místa mezi jezdci, pak opravdu není důvod cokoliv měnit. Z toho důvodu se náš nováček, Robin Frijns, posadí přímo na místo Mattiase Ekströma do kokpitu Audi týmu Abt. Jsem přesvědčen, že tohle je správný základ pro obhajobu titulu," dodal.
Jezdecké složení Audi pro rok 2018 dle týmů:Audi Sport Team Abt#4 Robin Frijns#51 Nico Müller
Audi Sport Team Phoenix#77 Loïc Duval#99 Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg#33 René Rast#53 Jamie Green
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.