Audi oznámilo, jak rozdělí své jezdce do jednotlivých týmů pro sezonu 2018. Úřadující mistr světa, René Rast, bude svůj titul obhajovat se startovním číslem #33, jako šampion měl možnost zvolit si #1.
Složení týmů se prakticky nemění od sezony 2017, nováček Robin Frijns zaujal místo uvolněné po Ekströmovi v týmu Audi Sport Team Abt. Mladík si pro svoji nováčkovskou sezonu v DTM zvolil startovní číslo #4, v týmu bude startovat s Nico Müllerem #51.
Loïc Duval a Mike Rockenfeller budou tvořit tým Audi Sport Team Phoenix se startovními čísly #77 a #99. René Rast a Jamie Green pojedou opět v barvách týmu Audi Sport Team Rosberg. "Moto 'nikdy neměň vítězný tým' se samozřejmě projevilo i při stavbě naší sestavy pro příští rok," řekl šéf Audi Motorsport Dieter Gass.
"Když vyhrajete všechny tři tituly a navíc obsadíte první čtyři místa mezi jezdci, pak opravdu není důvod cokoliv měnit. Z toho důvodu se náš nováček, Robin Frijns, posadí přímo na místo Mattiase Ekströma do kokpitu Audi týmu Abt. Jsem přesvědčen, že tohle je správný základ pro obhajobu titulu," dodal.
Jezdecké složení Audi pro rok 2018 dle týmů:Audi Sport Team Abt#4 Robin Frijns#51 Nico Müller
Audi Sport Team Phoenix#77 Loïc Duval#99 Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg#33 René Rast#53 Jamie Green
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.