Pilot týmu BMW Motorsport, Marco Wittmann, se na startu závodu v Moskvě propadne o pět míst poté, co Němec během druhého závodu na Norisringu dostal už třetí varování v sezoně, které se automaticky přeměňuje v pokles o pět míst na startu následujícího závodu.
Úřadující mistr DTM bojoval s Mattias Ekström na Audi RS5 DTM. Wittmann ale na Ekströma v 1. zatáčce 12. kola tvrdě zaútočil, což stewardi označili za závodní incident. V posledním kole závodu však jezdec na BMW M4 DTM a jezdec s Audi RS5 DTM kolidovali znovu, když bojovali s Edoardo Mortarou na Mercedesu C63 AMG o třetí místo. Ekström musel vyjet z trati a Ital ve službách Mercedesu tohoto manévru využil a předjel oba dva, čímž si získal poslední místo na pódiu.
Za viníka incidentu, který Ekströma připravil o třetí místo, byl označem Wittmann. Němec za tento manévr dostal od komisařů varování. Vzhledem k tomu, že se jedná o jeho letos již třetí varování, tak se v sobotním závodě v Moskvě propadne o 5 míst na startovním roštu.
Na Norisringu jsme mohli vidět ještě jeden tvrdší incident - René Rast na Audi ve 24. kole v 1 zatáčce poměrně tvrdě narazil do Roberta Wickense s Mercedesem, následkem čehož bylo, že oba dva skončili ve zdi. Za tento incident byl uznán vinným Německý jezdec a vysloužil si napomenutí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.