Mercedes musí zlepšit svoji práci s pneumatikami, aby mohl zlepšit svoji flexibilitu ve strategiích, kterou má aktuálně Audi, tedy alespoň podle Roberta Wickense. Jen připomeňme, že DTM pro sezonu 2017 představilo pneumatiky s vyšší degradací.
Pneumatiky Hankook pro ročník 2017 jsou rychlejší, ale také rychleji degradují, do popředí se tak letos mnohem více dostává, jak který výrobce dokáže být šetrný ke gumám. Například Mattias Ekström byl schopen na nedělním závodě na Lausitzringu zajet do boxů už v 1. kole ze 43 a v cíli závodu byl druhý! Wickens, kterého ke konci zmiňovaného závodu předjely Audi Jamieho Greena a Mattiase Ekströma, řekl, že podobná strategie by byla pro Mercedes nemyslitelná.
"Naše auto není ke gumám tak vlídné jako Audi nebo jako Mattias, na druhou stranu nám to dává spoustu prostoru pro zlepšení. V oblasti strategie jsme docela handicapovaní. Neměli jsme široký rozsah toho, kdy jsme mohli zastavit, věděli jsme, že [stinty] musíme rozdělit více méně v polovině," řekl Robert Wickens pro Autosport.
"Snad, pokud se nám podaří toto zlepšit, tak budeme moci být lepší ve všech ohledech. Dalším krokem je pokusit se prodloužit výdrž gum." Wickens zažil na Lausitzringu poměrně velké zadostiučinění, když získal dvě pódia po nepovedeném úvodním víkendu na Hockenheimu. A to byly Mercedesy společně s BMW těžší než Audi v sobotu a v neděli byl Mercedes nejtěžší, když vážil o 10 a 15 kg více než zbývající dva výrobci.
V Maďarsku ale Mercedes neměl moc dobrou formu, ačkoliv Paul di Resta dokázal sobotní závod vyhrát. Musíme ale férově přiznat, že mu hodně pomohla právě brzká zastávka. V Maďarsku jakoby Mercedes testoval svoji práci s pneumatikami, když například v sobotu di Resta zastavil takto brzy a Maro Engel, který neměl šanci na dobrý výsledek zastavil až úplně na konci závodu. Je tedy možné, že na problému před Hungaroringem Mercedes zapracoval, anebo jim trať poblíž Budapešti jednoduše více seděla a mohli si dovolit ve strategiích více experimentovat.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?