Třetím podnikem pokračoval uplynulý víkend světový šampionát cestovních vozů FIA WTCC. Z chrámu rychlosti v italské Monze se jezdci přesunuli na klikatý Hungaroring.
Tradičním podnikem na Hungaroringu pokračovalo mistrovství světa cestovních vozů. Byl to Rob Huff, jenž si připsal pole position, nicméně britskému jezdci se, ačkoliv byl před sezonou pasován za jednoho z favoritů, nedaří tak, jak by on sám chtěl. I přesto dokázal v Maďarsku vystoupat na stupně vítězů.
V úvodním závodě jsme byli svědky spanilé jízdy Tiaga Monteira, zatímco jeho týmový kolega a domácí miláček Norbert Michelisz byl nucen odstoupit kvůli kontaktu s Thedem Björkem.
Za vítězným Monteirem dokončil první závod na Hungaroringu britské duo v pořadí Chilton a Huff.
V hlavním závodě probíhal pěkný souboj o první místo mezi privátními jezdci s vozy Citroën Huffem a Bennanim. Zmiňovaná bitva však skončila předčasně, když si Brit musel odpykat penalizaci v boxové uličce.
Za Bennanim pak sice dotíral Catsburg, nicméně Marocký jezdec dokázal odvrátit všechny jeho útoky a připsal čtvrté vítězství ve WTCC v kariéře. Druhý skončil Catsburg a pro třetí místo si dojel Tom Chilton.
Šampionát bude pokračovat již příští víkend závodem na legendární Severní smyčce Nürburgringu.
Výsledky úvodního závoduVýsledky hlavního závodu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?