Třetím podnikem pokračoval uplynulý víkend světový šampionát cestovních vozů FIA WTCC. Z chrámu rychlosti v italské Monze se jezdci přesunuli na klikatý Hungaroring.
Tradičním podnikem na Hungaroringu pokračovalo mistrovství světa cestovních vozů. Byl to Rob Huff, jenž si připsal pole position, nicméně britskému jezdci se, ačkoliv byl před sezonou pasován za jednoho z favoritů, nedaří tak, jak by on sám chtěl. I přesto dokázal v Maďarsku vystoupat na stupně vítězů.
V úvodním závodě jsme byli svědky spanilé jízdy Tiaga Monteira, zatímco jeho týmový kolega a domácí miláček Norbert Michelisz byl nucen odstoupit kvůli kontaktu s Thedem Björkem.
Za vítězným Monteirem dokončil první závod na Hungaroringu britské duo v pořadí Chilton a Huff.
V hlavním závodě probíhal pěkný souboj o první místo mezi privátními jezdci s vozy Citroën Huffem a Bennanim. Zmiňovaná bitva však skončila předčasně, když si Brit musel odpykat penalizaci v boxové uličce.
Za Bennanim pak sice dotíral Catsburg, nicméně Marocký jezdec dokázal odvrátit všechny jeho útoky a připsal čtvrté vítězství ve WTCC v kariéře. Druhý skončil Catsburg a pro třetí místo si dojel Tom Chilton.
Šampionát bude pokračovat již příští víkend závodem na legendární Severní smyčce Nürburgringu.
Výsledky úvodního závoduVýsledky hlavního závodu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?