Úvodní dva čtvrteční tréninky na čtvrtý podnik IMSA SportsCar Championship na texaském okruhu COTA vyhrál tým Wayne Taylor s drtivým náskokem.
První tréninky vyhrál Ricky Taylor s náskokem pouhých 0,077 sekundy před Joaoem Barbosou. Dvěma ze tří prototypů Cadillac ve startovním poli tak patřila první dvě místa. V druhém tréninku se role nejrychlejšího muže zhostil Rickyho bratr Jordan a nasadil vysokou laťku, které se druhý v pořadí Christian Fittipaldi dokázal přiblížit jen na 1,127 sekundy.
Týmy Wayne Taylor a Action Express s cadillaky tím pádem nadále dominují celému šampionátu. Nepatrně zaostává třetí cadillac obhájců titulu Dana Camerona a Erika Currana z týmu Action Express. Dvojice skončila na pátém resp. čtvrtém místě.
V kategorii GTLM byl ve čtvrtek absolutně nejrychlejší Alexander Sims s BMW M6. Nicméně časy jsou v této třídě nesmírně vyrovnané a celou devítičlennou skupinku vozů BMW, Corvette, Ferrari, Ford a Porsche dělí pouze jedna sekunda.
Na okruh COTA nakonec dorazily jen tři prototypy kategorie PC. Starworks Motorsport nedal dohromady jezdeckou sestavu a zůstal na Floridě. Nejrychlejším týmem se stal Performance Tech Motorsport, který konkurenčním vozům z BAR1 Motorsport nadělil v obou trénincích více než tři vteřiny.
V kategorii GTD se po celý čtvrtek usadil na čele Mercedes-AMG GT3 týmu SunEnergy1 Racing. Nejrychlejší časy zajel v obou trénincích Tristan Vautier a nejblíže se mu přiblížil Dan Knox se stejnou technikou.
Výsledky První tréninkDruhý trénink
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?