Úvodní dva čtvrteční tréninky na čtvrtý podnik IMSA SportsCar Championship na texaském okruhu COTA vyhrál tým Wayne Taylor s drtivým náskokem.
První tréninky vyhrál Ricky Taylor s náskokem pouhých 0,077 sekundy před Joaoem Barbosou. Dvěma ze tří prototypů Cadillac ve startovním poli tak patřila první dvě místa. V druhém tréninku se role nejrychlejšího muže zhostil Rickyho bratr Jordan a nasadil vysokou laťku, které se druhý v pořadí Christian Fittipaldi dokázal přiblížit jen na 1,127 sekundy.
Týmy Wayne Taylor a Action Express s cadillaky tím pádem nadále dominují celému šampionátu. Nepatrně zaostává třetí cadillac obhájců titulu Dana Camerona a Erika Currana z týmu Action Express. Dvojice skončila na pátém resp. čtvrtém místě.
V kategorii GTLM byl ve čtvrtek absolutně nejrychlejší Alexander Sims s BMW M6. Nicméně časy jsou v této třídě nesmírně vyrovnané a celou devítičlennou skupinku vozů BMW, Corvette, Ferrari, Ford a Porsche dělí pouze jedna sekunda.
Na okruh COTA nakonec dorazily jen tři prototypy kategorie PC. Starworks Motorsport nedal dohromady jezdeckou sestavu a zůstal na Floridě. Nejrychlejším týmem se stal Performance Tech Motorsport, který konkurenčním vozům z BAR1 Motorsport nadělil v obou trénincích více než tři vteřiny.
V kategorii GTD se po celý čtvrtek usadil na čele Mercedes-AMG GT3 týmu SunEnergy1 Racing. Nejrychlejší časy zajel v obou trénincích Tristan Vautier a nejblíže se mu přiblížil Dan Knox se stejnou technikou.
Výsledky První tréninkDruhý trénink
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?