Po závodech v Dubaji, Mugellu a Red Bull Ringu čeká na jezdce šampionátu 24H Series závod ve Francii. Druhý čtyřiadvacetihodinový závod sezony obstará okruh Paula Ricarda v Le Castellet.
I tentokrát bude k největším favoritům na vítězství patřit český tým Scuderia Praha. K Josefu Královi, Matteu Malucellimu a Jiřímu Písaříkovi se tentokrát přidá třetí muž NASCAR Whelen z roku 2014 Eddie Cheever.
Do Francie tentokrát nedorazí dva největší konkurenti z Rakouska. Tedy týmy Grasser Racing a polský Olimp Racing. Naopak však nebude chybět tým Herberth Motorsport, jenž patří ke stálicím v šampionátu a v každém závodě se pere o nejvyšší příčky. V Le Castellet navíc bude obhajovat loňské vítězství.
Nesmíme opomenout ani britský ROFGO Racing, v jehož Mercedesu budou nastupovat kromě Stuarta Halla a Roalda Goetheho Jamie Campbell-Walter a Nicolas Minassian.
I Car Collection Motorsport nasadí jeden vůz do třídy A6-PRO. Kromě Amstuze, Kujaly a Modriće bude hájit barvy německého týmu i šampion ADAC GT Masters Connor de Phillippi.
Arabský tým GP Extreme pak k Azurovému pobřeží dopraví hned dva speciály Renault RS01 FGT3. V jednom z nich se pak budou dokonce střídat i takoví borci jako Anthony Beltoise, či Stefan Johansson.
Ve třídě SP3-GT4 bude tentokrát chybět brněnský RTR Projects. Skvadru kolem Tomáše Minibergera totiž čeká první závodní víkend KTM X-BOW Battle na brněnském autodromu. Ve Francii nebude závodit ani Tomáš Pekař, a Scuderia Praha s Králem a Písaříkem je jediným českým reprezentantem.
Závod bude zahájen v sobotu ve 14:30. Jméno vítěze se dozvíme o dvacet čtyři hodin později.
Seznam přihlášenýchČasový harmonogramLive stream/Live timing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?