Na italské Monze pokračuje druhým podnikem světový šampionát cestovních vozů FIA WTCC. Právě v chrámu rychlosti se Volvo konečně ukázalo v plné síle, když pro švédskou automobilku získal první pole position Thed Björk.
Pro Volvo je vítězství v kvalifikaci o to sladší, že se do třetí části kvalifikačního boje dostaly všechny tři tovární vozy. Za Björkem skončil Tiago Monteiro a třetí místo bral Rob Huff. Pro čtvrté a páté místo si dojeli právě jezdci týmu Polestar Cyan Racing Catsburg a Girolami.
Argentinského jezdce doplní v hlavním závodě ve třetí řadě tovární jezdec Hondy Norbert Michelisz.
Sedmý skončil Tom Chilton a osmý Esteban Guerrieri, coby nejrychlejší jezdec Chevroletu.
Deváté místo bral Mehdi Bennani a desáté, a zároveň pole position do prvního závodu, získal Tom Coronel.
Závody startují zítra ve 12:00 a 14:00 a oba můžete sledovat živě na Eurosportu 1.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?