Příliš nadějně to s obsazením druhého vozu týmu RC Motorsport po Marakeši nevypadalo. Francouzský tým se však dočkal. Po dvou letech strávených v TCR International Series do světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC vstupuje Kevin Gleason.
Gleason se také navíc stane prvním Američanem po pěti letech, který se ve WTCC objeví. Naposledy to byl Robb Holland, jenž nastoupil v Chevroletu týmu Bamboo Engineering v Sonomě v roce 2012.
"Tento šampionát sleduji již pár let a byl jsem i na několika závodech. Byl jsem ohromen úrovní profesionality a samozřejmě také z kvalitou jezdeckého pole. Když jsem dostal příležitost, ihned jsem po ní skočil," přiznal Gleason.
"Už se moc těším na svou premiéru v šampionátu. Jedinou negativní věcí nejspíše bude to, že jsme to dali dohromady příliš pozdě a já se do vozu dostanu poprvé až na Monze."
"Je to vlastně dost překvapivé, že budu závodit ve WTCC. Až do minulého víkendu jsme pracovali na tom, abych se dostal zpět do TCR, takže bych moc rád poděkoval všem, kdo se podílel na mém vstupu do tohoto seriálu," dodal americký jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?