Příliš nadějně to s obsazením druhého vozu týmu RC Motorsport po Marakeši nevypadalo. Francouzský tým se však dočkal. Po dvou letech strávených v TCR International Series do světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC vstupuje Kevin Gleason.
Gleason se také navíc stane prvním Američanem po pěti letech, který se ve WTCC objeví. Naposledy to byl Robb Holland, jenž nastoupil v Chevroletu týmu Bamboo Engineering v Sonomě v roce 2012.
"Tento šampionát sleduji již pár let a byl jsem i na několika závodech. Byl jsem ohromen úrovní profesionality a samozřejmě také z kvalitou jezdeckého pole. Když jsem dostal příležitost, ihned jsem po ní skočil," přiznal Gleason.
"Už se moc těším na svou premiéru v šampionátu. Jedinou negativní věcí nejspíše bude to, že jsme to dali dohromady příliš pozdě a já se do vozu dostanu poprvé až na Monze."
"Je to vlastně dost překvapivé, že budu závodit ve WTCC. Až do minulého víkendu jsme pracovali na tom, abych se dostal zpět do TCR, takže bych moc rád poděkoval všem, kdo se podílel na mém vstupu do tohoto seriálu," dodal americký jezdec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?