Příliš nadějně to s obsazením druhého vozu týmu RC Motorsport po Marakeši nevypadalo. Francouzský tým se však dočkal. Po dvou letech strávených v TCR International Series do světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC vstupuje Kevin Gleason.
Gleason se také navíc stane prvním Američanem po pěti letech, který se ve WTCC objeví. Naposledy to byl Robb Holland, jenž nastoupil v Chevroletu týmu Bamboo Engineering v Sonomě v roce 2012.
"Tento šampionát sleduji již pár let a byl jsem i na několika závodech. Byl jsem ohromen úrovní profesionality a samozřejmě také z kvalitou jezdeckého pole. Když jsem dostal příležitost, ihned jsem po ní skočil," přiznal Gleason.
"Už se moc těším na svou premiéru v šampionátu. Jedinou negativní věcí nejspíše bude to, že jsme to dali dohromady příliš pozdě a já se do vozu dostanu poprvé až na Monze."
"Je to vlastně dost překvapivé, že budu závodit ve WTCC. Až do minulého víkendu jsme pracovali na tom, abych se dostal zpět do TCR, takže bych moc rád poděkoval všem, kdo se podílel na mém vstupu do tohoto seriálu," dodal americký jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?