Úderem 17:45 dnes na okruhu Red Bull Ring ve Štýrsku zavlála šachovnicová vlajka, která ukončila první část třetího podniku 24H Series. Tu zvládla nejlépe posádka bratrů Ineichenů a Christiana Engelharta s Lamborghini domácího týmu Grasser Racing. Konkurence však neztrácí téměř žádný čas.
Druhé místo se ztrátou ani ne dvou sekund drží německá skvadra Herbert Motorsport s Porsche. Českého fanouška potěší, že po menších komplikacích v boxech, se nachází Ferrari 488 GT3 týmu Scuderia Praha na třetím místě. Trojice Král-Malucelli-Písařík ztrácí na lídry lehce přes 8 sekund.
To čtvrtí v pořadí, druhá posádka týmu Grasser Racing, již ztrácí na své kolegy jedno celé kolo. O další kolo pozadu je tým Car Collection Motorsport. Polský Olimp Racing, jenž se zezačátku závodu držel na špici, drží šestou příčku.
Velmi se daří švýcarskému týmu Besaplast Racing, kde kromě Vukoviće a Kovaće nastupuje i Tomáš Pekař. Této trojici prozatím patří první místo ve třídě SP3-GT4.
Druhou příčku v téže třídě pak drží brněnský tým RTR Projects s posádkou Miniberger-Skalický-Pavlovec.
Závod bude restartován zítra v 8:15.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?