DTM: Test Hockenheim - Mercedes dominuje, když zůstává i třetí den neporažen

Robert Wickens
Robert Wickens, foto: Mercedes-AMG
iMotorSport.cz 5. dubna 2017 22:15
Sdílej:

Ve středu byl nejrychlejší během testu na Hockenheimu Robert Wickens s Mercedesem. Kanaďan tak podtrhl formu Mercedesu, který zatím zaznamenal nejrychlejší čas ve všech třech dnech.

Německá série cestovních vozů má v tomto týdnu na plánu testování. Dnešním dnem se testování dostalo do své druhé půle, vozy na trati Hockenheimring uvidíme ještě zítra. 

S ohledem na dosahované časy zatím můžeme soudit, že je na tom letos velmi dobře Mercedes - i když jde o testy a z časů bychom neměli vyvozovat velké závěry. Značka s trojcípou hvězdou ve znaku zaznamenala díky Paffettovi nejrychlejší čas v předešlých dvou dnech, dnes byl nejrychlejší Robert Wickens (1:30,517 min.). 

Také pokud jde o absolvovaná kola, tak se jezdci Mercedesu umístili na špici - nejvíce jich ujel Auer (166) následovaný Wickensem (134). U Mercedesu se dnes vystřídali dokonce 4 jezdci za volanty vozů - v jednom z nich jezdil dopoledne Maro Engel, odpoledne do něj usedl Paul di Resta. "Měl jsem skvělý den, když jsem jezdil poprvé s novým autem. Najel jsem 1 000 kilometrů za den a půl," řekl Maro Engel. 

Prapor Audi držel nejvýše Jamie Green s celkově druhým nejlepším časem. Třetí byl Nico Müller taktéž na Audi: "Dnes jsme zvládli dobře projít naplánovaný testovací program. Z dnešního dne jsme dokázali získat zhruba 99 % možného. Ve srovnání se včerejškem jsme udělali pár dobrých kroků vpřed. Pořád je ale prostor ke zlepšení," hodnotil mladý Švýcar. Audi si dnes vyzkoušel také nováček v DTM, Loic Duval.

U BMW den nebyl tolik pozitivní. Minimálně jednu M4 DTM potkaly technické problémy. Už včera bylo auto Tima Glocka zatlačeno po pouhých třech odjetých kolech do boxů s poruchou motoru. S vozy BMW dnes testovali Augusto Farfus, Bruno Spengler a úřadující šampion DTM, Marco Wittmann.

Hockenheimring, 3. den, časy testů:01. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,517 min. - 134 kol02. Jamie Green (Audi) - 1:30,865 - 131 kol03. Nico Müller (Audi) - 1:30,880 - 128 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,943 - 166 kol05. Maro Engel (Mercedes) - 1:31,080 - 62 kol06. Augusto Farfus (BMW) - 1:31,454 - 107 kol07. Paul di Resta (Mercedes) - 1:31,499 - 104 kol08. Loic Duval (Audi) - 1:31,584 - 96 kol09. Bruno Spengler (BMW) - 1:31,620 - 109 kol10. Marco Wittmann (BMW) - 1:31,742 - 77 kol

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.