Ve středu byl nejrychlejší během testu na Hockenheimu Robert Wickens s Mercedesem. Kanaďan tak podtrhl formu Mercedesu, který zatím zaznamenal nejrychlejší čas ve všech třech dnech.
Německá série cestovních vozů má v tomto týdnu na plánu testování. Dnešním dnem se testování dostalo do své druhé půle, vozy na trati Hockenheimring uvidíme ještě zítra.
S ohledem na dosahované časy zatím můžeme soudit, že je na tom letos velmi dobře Mercedes - i když jde o testy a z časů bychom neměli vyvozovat velké závěry. Značka s trojcípou hvězdou ve znaku zaznamenala díky Paffettovi nejrychlejší čas v předešlých dvou dnech, dnes byl nejrychlejší Robert Wickens (1:30,517 min.).
Také pokud jde o absolvovaná kola, tak se jezdci Mercedesu umístili na špici - nejvíce jich ujel Auer (166) následovaný Wickensem (134). U Mercedesu se dnes vystřídali dokonce 4 jezdci za volanty vozů - v jednom z nich jezdil dopoledne Maro Engel, odpoledne do něj usedl Paul di Resta. "Měl jsem skvělý den, když jsem jezdil poprvé s novým autem. Najel jsem 1 000 kilometrů za den a půl," řekl Maro Engel.
Prapor Audi držel nejvýše Jamie Green s celkově druhým nejlepším časem. Třetí byl Nico Müller taktéž na Audi: "Dnes jsme zvládli dobře projít naplánovaný testovací program. Z dnešního dne jsme dokázali získat zhruba 99 % možného. Ve srovnání se včerejškem jsme udělali pár dobrých kroků vpřed. Pořád je ale prostor ke zlepšení," hodnotil mladý Švýcar. Audi si dnes vyzkoušel také nováček v DTM, Loic Duval.
U BMW den nebyl tolik pozitivní. Minimálně jednu M4 DTM potkaly technické problémy. Už včera bylo auto Tima Glocka zatlačeno po pouhých třech odjetých kolech do boxů s poruchou motoru. S vozy BMW dnes testovali Augusto Farfus, Bruno Spengler a úřadující šampion DTM, Marco Wittmann.
Hockenheimring, 3. den, časy testů:01. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,517 min. - 134 kol02. Jamie Green (Audi) - 1:30,865 - 131 kol03. Nico Müller (Audi) - 1:30,880 - 128 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,943 - 166 kol05. Maro Engel (Mercedes) - 1:31,080 - 62 kol06. Augusto Farfus (BMW) - 1:31,454 - 107 kol07. Paul di Resta (Mercedes) - 1:31,499 - 104 kol08. Loic Duval (Audi) - 1:31,584 - 96 kol09. Bruno Spengler (BMW) - 1:31,620 - 109 kol10. Marco Wittmann (BMW) - 1:31,742 - 77 kol
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?