Ve středu byl nejrychlejší během testu na Hockenheimu Robert Wickens s Mercedesem. Kanaďan tak podtrhl formu Mercedesu, který zatím zaznamenal nejrychlejší čas ve všech třech dnech.
Německá série cestovních vozů má v tomto týdnu na plánu testování. Dnešním dnem se testování dostalo do své druhé půle, vozy na trati Hockenheimring uvidíme ještě zítra.
S ohledem na dosahované časy zatím můžeme soudit, že je na tom letos velmi dobře Mercedes - i když jde o testy a z časů bychom neměli vyvozovat velké závěry. Značka s trojcípou hvězdou ve znaku zaznamenala díky Paffettovi nejrychlejší čas v předešlých dvou dnech, dnes byl nejrychlejší Robert Wickens (1:30,517 min.).
Také pokud jde o absolvovaná kola, tak se jezdci Mercedesu umístili na špici - nejvíce jich ujel Auer (166) následovaný Wickensem (134). U Mercedesu se dnes vystřídali dokonce 4 jezdci za volanty vozů - v jednom z nich jezdil dopoledne Maro Engel, odpoledne do něj usedl Paul di Resta. "Měl jsem skvělý den, když jsem jezdil poprvé s novým autem. Najel jsem 1 000 kilometrů za den a půl," řekl Maro Engel.
Prapor Audi držel nejvýše Jamie Green s celkově druhým nejlepším časem. Třetí byl Nico Müller taktéž na Audi: "Dnes jsme zvládli dobře projít naplánovaný testovací program. Z dnešního dne jsme dokázali získat zhruba 99 % možného. Ve srovnání se včerejškem jsme udělali pár dobrých kroků vpřed. Pořád je ale prostor ke zlepšení," hodnotil mladý Švýcar. Audi si dnes vyzkoušel také nováček v DTM, Loic Duval.
U BMW den nebyl tolik pozitivní. Minimálně jednu M4 DTM potkaly technické problémy. Už včera bylo auto Tima Glocka zatlačeno po pouhých třech odjetých kolech do boxů s poruchou motoru. S vozy BMW dnes testovali Augusto Farfus, Bruno Spengler a úřadující šampion DTM, Marco Wittmann.
Hockenheimring, 3. den, časy testů:01. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,517 min. - 134 kol02. Jamie Green (Audi) - 1:30,865 - 131 kol03. Nico Müller (Audi) - 1:30,880 - 128 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,943 - 166 kol05. Maro Engel (Mercedes) - 1:31,080 - 62 kol06. Augusto Farfus (BMW) - 1:31,454 - 107 kol07. Paul di Resta (Mercedes) - 1:31,499 - 104 kol08. Loic Duval (Audi) - 1:31,584 - 96 kol09. Bruno Spengler (BMW) - 1:31,620 - 109 kol10. Marco Wittmann (BMW) - 1:31,742 - 77 kol
Tesla chystá nový kompaktní model. V roce 2025 uvede Model Q, který bude mít délku jen čtyři metry a cenovku kolem 25 000 eur (cca 640.000 korun).
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.