Ve středu byl nejrychlejší během testu na Hockenheimu Robert Wickens s Mercedesem. Kanaďan tak podtrhl formu Mercedesu, který zatím zaznamenal nejrychlejší čas ve všech třech dnech.
Německá série cestovních vozů má v tomto týdnu na plánu testování. Dnešním dnem se testování dostalo do své druhé půle, vozy na trati Hockenheimring uvidíme ještě zítra.
S ohledem na dosahované časy zatím můžeme soudit, že je na tom letos velmi dobře Mercedes - i když jde o testy a z časů bychom neměli vyvozovat velké závěry. Značka s trojcípou hvězdou ve znaku zaznamenala díky Paffettovi nejrychlejší čas v předešlých dvou dnech, dnes byl nejrychlejší Robert Wickens (1:30,517 min.).
Také pokud jde o absolvovaná kola, tak se jezdci Mercedesu umístili na špici - nejvíce jich ujel Auer (166) následovaný Wickensem (134). U Mercedesu se dnes vystřídali dokonce 4 jezdci za volanty vozů - v jednom z nich jezdil dopoledne Maro Engel, odpoledne do něj usedl Paul di Resta. "Měl jsem skvělý den, když jsem jezdil poprvé s novým autem. Najel jsem 1 000 kilometrů za den a půl," řekl Maro Engel.
Prapor Audi držel nejvýše Jamie Green s celkově druhým nejlepším časem. Třetí byl Nico Müller taktéž na Audi: "Dnes jsme zvládli dobře projít naplánovaný testovací program. Z dnešního dne jsme dokázali získat zhruba 99 % možného. Ve srovnání se včerejškem jsme udělali pár dobrých kroků vpřed. Pořád je ale prostor ke zlepšení," hodnotil mladý Švýcar. Audi si dnes vyzkoušel také nováček v DTM, Loic Duval.
U BMW den nebyl tolik pozitivní. Minimálně jednu M4 DTM potkaly technické problémy. Už včera bylo auto Tima Glocka zatlačeno po pouhých třech odjetých kolech do boxů s poruchou motoru. S vozy BMW dnes testovali Augusto Farfus, Bruno Spengler a úřadující šampion DTM, Marco Wittmann.
Hockenheimring, 3. den, časy testů:01. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,517 min. - 134 kol02. Jamie Green (Audi) - 1:30,865 - 131 kol03. Nico Müller (Audi) - 1:30,880 - 128 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,943 - 166 kol05. Maro Engel (Mercedes) - 1:31,080 - 62 kol06. Augusto Farfus (BMW) - 1:31,454 - 107 kol07. Paul di Resta (Mercedes) - 1:31,499 - 104 kol08. Loic Duval (Audi) - 1:31,584 - 96 kol09. Bruno Spengler (BMW) - 1:31,620 - 109 kol10. Marco Wittmann (BMW) - 1:31,742 - 77 kol
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?