Neuběhl ani měsíc a je tu další další dvanáctihodinová bitva šampionátu 24H Series. Po vítězství v Mugellu si bude chtít český tým Scuderia Praha vyšlápnout na své soupeře i na Red Bull Ringu.
A letmým pohledem do seznamu přihlášených zjistíme, že i tentokrát by měla pražská skvadra se svým Ferrari patřit k největším favoritům. Německý tým HTP Motorsport se v BGT heslem, které praví, že vítězná sestava se nerozděluje, neřídí. Češi naopak ve 24H Series sází na osvědčenou posádku Král-Písařík-Malucelli.
Mezi největší konkurenty česko-italského tria lze rozhodně zařadit dva vozy Porsche. Jeden vlastní polský tým Olimp Racing, jenž s přípravou na rakouskou dvanáctihodinovku nezahálel a testoval v Brně, druhý patří týmu Herberth Motorsport, který již v minulosti ukázal, že se s ním musí počítat za každých okolností.
Je tu pak samozřejmě i Grasser Racing Team s Rolfem a Markem Ineichenovými a rychlým Němcem Christianem Engelhartem. Další velmi rychlé Lamborghini by mělo nést barvy týmu Konrad Motorsport. Marco Mapelli byl velmi rychlý už v Mugellu, v Misanu během Blancpain GT dokázal dokonce zajel pole position a nedá se očekávat, že by měl tovární jezdec Lamborghini zvolnit.
A nebudou chybět ani rodinné týmy, jako Hofor Racing, či francouzský IDEC Sport Racing, jenž právě v Mugellu slavil druhé místo.
Oči českých fanoušků se pak opět zaměří ještě na jednu třídu, konkrétně na třídu SP3-GT4, kde budeme mít hned 4 české jezdce.
Tři z nich budou usedat za volant KTM X-BOW GT4 brněnského týmu RTR Projects. Sergej Pavlovec s Tomášem Minibergerem a Danielem Skalickým budou chtít rozhodně protrhnout smůlu z Mugella, nicméně v cestě jim bude stát, mimo jiné, i Tomáš Pekař, který opět vytvoří posádku s Franjem Kovaćem a Milenko Vukovićem.
Podobně jako v Mugellu, i v malebném štýrském podhůří Alp bude závod rozdělen na dvě části. Ta první odstartuje v pátek ve 14:15 a bude ukončena o tři a půl hodiny později. Zbylých 8,5 hodin bude odjeto v sobotu, kdy bude závod restartován v 9:15.
Seznam přihlášenýchČasový harmonogramLive Stream
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?