Neuběhl ani měsíc a je tu další další dvanáctihodinová bitva šampionátu 24H Series. Po vítězství v Mugellu si bude chtít český tým Scuderia Praha vyšlápnout na své soupeře i na Red Bull Ringu.
A letmým pohledem do seznamu přihlášených zjistíme, že i tentokrát by měla pražská skvadra se svým Ferrari patřit k největším favoritům. Německý tým HTP Motorsport se v BGT heslem, které praví, že vítězná sestava se nerozděluje, neřídí. Češi naopak ve 24H Series sází na osvědčenou posádku Král-Písařík-Malucelli.
Mezi největší konkurenty česko-italského tria lze rozhodně zařadit dva vozy Porsche. Jeden vlastní polský tým Olimp Racing, jenž s přípravou na rakouskou dvanáctihodinovku nezahálel a testoval v Brně, druhý patří týmu Herberth Motorsport, který již v minulosti ukázal, že se s ním musí počítat za každých okolností.
Je tu pak samozřejmě i Grasser Racing Team s Rolfem a Markem Ineichenovými a rychlým Němcem Christianem Engelhartem. Další velmi rychlé Lamborghini by mělo nést barvy týmu Konrad Motorsport. Marco Mapelli byl velmi rychlý už v Mugellu, v Misanu během Blancpain GT dokázal dokonce zajel pole position a nedá se očekávat, že by měl tovární jezdec Lamborghini zvolnit.
A nebudou chybět ani rodinné týmy, jako Hofor Racing, či francouzský IDEC Sport Racing, jenž právě v Mugellu slavil druhé místo.
Oči českých fanoušků se pak opět zaměří ještě na jednu třídu, konkrétně na třídu SP3-GT4, kde budeme mít hned 4 české jezdce.
Tři z nich budou usedat za volant KTM X-BOW GT4 brněnského týmu RTR Projects. Sergej Pavlovec s Tomášem Minibergerem a Danielem Skalickým budou chtít rozhodně protrhnout smůlu z Mugella, nicméně v cestě jim bude stát, mimo jiné, i Tomáš Pekař, který opět vytvoří posádku s Franjem Kovaćem a Milenko Vukovićem.
Podobně jako v Mugellu, i v malebném štýrském podhůří Alp bude závod rozdělen na dvě části. Ta první odstartuje v pátek ve 14:15 a bude ukončena o tři a půl hodiny později. Zbylých 8,5 hodin bude odjeto v sobotu, kdy bude závod restartován v 9:15.
Seznam přihlášenýchČasový harmonogramLive Stream
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?