Mercedes zatím během společných testů válí a Gary Paffett už druhý den po sobě opanoval tabulku s nejrychlejšími časy. Nicméně Audi a BMW nezaostávají o moc.
Sezona 2017 se již blíží, ale před jejím startem je třeba nový materiál pořádně otestovat. Proto se značky sešly v Německu na Hockenheimringu. Čtyřdenní oficiální testování pod hlavičkou ITR má za sebou druhý den. A stejně jako včera měl i dnes nejrychlejší čas na svém kontě Gary Paffett. Zkušený harcovník v kádru Mercedesu tak byl nejrychlejším mužem svého týmu a celkově toho v zimě pro Mercedes natestoval nejvíce.
36letý nejzkušenější pilot týmu HWA si tak před sezonou může důvěřovat. S dnešním časem, který měl hodnotu 1:30,450 min. navíc dokázal Brit zajet o skoro vteřinu rychleji než včera (včerejším maximem bylo 1:31,436 min.). Není bez zajímavosti, že Gary Paffett si tímto časem připsal rekord DTM na tomto okruhu.
Druhý nejrychlejší čas zajel Nico Müller s Audi, když zajel kolo za 1:30,822 min. "Nová RS 5 DTM nejen, že vypadá dobře, ale je také velká zábava s ní jezdit," řekl Nico Müller po dnešním testu. "Zatímco ráno jsme zkoušeli spíše kratší výjezdy, tak odpoledne jsme zkoušeli spíše delší výjezdy. Samozřejmě je toho ještě hodně na práci. Těším se tak už na pokroky v dalších dnech," zakončil Švýcar. Kromě Müllera jsme dnes ve speciálech Audi viděli také René Rasta a Mika Rockenfellera. Ingolstadtští tak na dnešek nominovali přesně ty tři jezdce, kteří se nesvezli včera. U Audi dnes zkoušeli jak závodní simulaci, tak také například startovací procedury.
Nejrychlejším mužem na BMW byl Tom Blomqvist. Čas mladého Brita měl hodnotu 1:30,839 a stačil na třetí místo. Všichni tři výrobci tak byli v TOP3. Další dva piloti mnichovské značky, Maxime Martin a Timo Glock, dnešní výsledkovou listinu ale uzavírali. Na druhou stranu musíme poznamenat, že ve srovnání s ostatními měli jen velmi málo kol na svém kontě (Glock za celý den jen 4!). U Mercedesu kromě již zmiňovaného Paffeta dnes dostali šanci ještě Edoardo Mortara a Maro Engel. Zítra bychom se měli dočkat určitě Roberta Wickense, ten totiž převezme stuttartské auto po Garym Paffettovi, který jezdil dnes i včera.
Hockenheimring, 2. den, časy testů:1. Gary Paffett (Mercedes) - 1:30.450 min. - 143 kol2. Nico Müller (Audi) - 1:30.882 min. - 148 kol3. Tom Blomqvist (BMW) - 1:30.839 min. - 75 kol4. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.31.030 min. - 128 kol5. Edo Mortara (Mercedes) - 1:31.202 min. - 117 kol6. Maro Engel (Mercedes) - 1:31.411 min. - 157 kol7. Rene Rast (Audi) - 1:31.613 min. - 143 kol8. Maxime Martin (BMW) - 1:31.851 min. - 46 kol9. Timo Glock (BMW) - 1:34.393 min. - 4 kola
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.