Mercedes zatím během společných testů válí a Gary Paffett už druhý den po sobě opanoval tabulku s nejrychlejšími časy. Nicméně Audi a BMW nezaostávají o moc.
Sezona 2017 se již blíží, ale před jejím startem je třeba nový materiál pořádně otestovat. Proto se značky sešly v Německu na Hockenheimringu. Čtyřdenní oficiální testování pod hlavičkou ITR má za sebou druhý den. A stejně jako včera měl i dnes nejrychlejší čas na svém kontě Gary Paffett. Zkušený harcovník v kádru Mercedesu tak byl nejrychlejším mužem svého týmu a celkově toho v zimě pro Mercedes natestoval nejvíce.
36letý nejzkušenější pilot týmu HWA si tak před sezonou může důvěřovat. S dnešním časem, který měl hodnotu 1:30,450 min. navíc dokázal Brit zajet o skoro vteřinu rychleji než včera (včerejším maximem bylo 1:31,436 min.). Není bez zajímavosti, že Gary Paffett si tímto časem připsal rekord DTM na tomto okruhu.
Druhý nejrychlejší čas zajel Nico Müller s Audi, když zajel kolo za 1:30,822 min. "Nová RS 5 DTM nejen, že vypadá dobře, ale je také velká zábava s ní jezdit," řekl Nico Müller po dnešním testu. "Zatímco ráno jsme zkoušeli spíše kratší výjezdy, tak odpoledne jsme zkoušeli spíše delší výjezdy. Samozřejmě je toho ještě hodně na práci. Těším se tak už na pokroky v dalších dnech," zakončil Švýcar. Kromě Müllera jsme dnes ve speciálech Audi viděli také René Rasta a Mika Rockenfellera. Ingolstadtští tak na dnešek nominovali přesně ty tři jezdce, kteří se nesvezli včera. U Audi dnes zkoušeli jak závodní simulaci, tak také například startovací procedury.
Nejrychlejším mužem na BMW byl Tom Blomqvist. Čas mladého Brita měl hodnotu 1:30,839 a stačil na třetí místo. Všichni tři výrobci tak byli v TOP3. Další dva piloti mnichovské značky, Maxime Martin a Timo Glock, dnešní výsledkovou listinu ale uzavírali. Na druhou stranu musíme poznamenat, že ve srovnání s ostatními měli jen velmi málo kol na svém kontě (Glock za celý den jen 4!). U Mercedesu kromě již zmiňovaného Paffeta dnes dostali šanci ještě Edoardo Mortara a Maro Engel. Zítra bychom se měli dočkat určitě Roberta Wickense, ten totiž převezme stuttartské auto po Garym Paffettovi, který jezdil dnes i včera.
Hockenheimring, 2. den, časy testů:1. Gary Paffett (Mercedes) - 1:30.450 min. - 143 kol2. Nico Müller (Audi) - 1:30.882 min. - 148 kol3. Tom Blomqvist (BMW) - 1:30.839 min. - 75 kol4. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.31.030 min. - 128 kol5. Edo Mortara (Mercedes) - 1:31.202 min. - 117 kol6. Maro Engel (Mercedes) - 1:31.411 min. - 157 kol7. Rene Rast (Audi) - 1:31.613 min. - 143 kol8. Maxime Martin (BMW) - 1:31.851 min. - 46 kol9. Timo Glock (BMW) - 1:34.393 min. - 4 kola
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?