Mercedes zatím během společných testů válí a Gary Paffett už druhý den po sobě opanoval tabulku s nejrychlejšími časy. Nicméně Audi a BMW nezaostávají o moc.
Sezona 2017 se již blíží, ale před jejím startem je třeba nový materiál pořádně otestovat. Proto se značky sešly v Německu na Hockenheimringu. Čtyřdenní oficiální testování pod hlavičkou ITR má za sebou druhý den. A stejně jako včera měl i dnes nejrychlejší čas na svém kontě Gary Paffett. Zkušený harcovník v kádru Mercedesu tak byl nejrychlejším mužem svého týmu a celkově toho v zimě pro Mercedes natestoval nejvíce.
36letý nejzkušenější pilot týmu HWA si tak před sezonou může důvěřovat. S dnešním časem, který měl hodnotu 1:30,450 min. navíc dokázal Brit zajet o skoro vteřinu rychleji než včera (včerejším maximem bylo 1:31,436 min.). Není bez zajímavosti, že Gary Paffett si tímto časem připsal rekord DTM na tomto okruhu.
Druhý nejrychlejší čas zajel Nico Müller s Audi, když zajel kolo za 1:30,822 min. "Nová RS 5 DTM nejen, že vypadá dobře, ale je také velká zábava s ní jezdit," řekl Nico Müller po dnešním testu. "Zatímco ráno jsme zkoušeli spíše kratší výjezdy, tak odpoledne jsme zkoušeli spíše delší výjezdy. Samozřejmě je toho ještě hodně na práci. Těším se tak už na pokroky v dalších dnech," zakončil Švýcar. Kromě Müllera jsme dnes ve speciálech Audi viděli také René Rasta a Mika Rockenfellera. Ingolstadtští tak na dnešek nominovali přesně ty tři jezdce, kteří se nesvezli včera. U Audi dnes zkoušeli jak závodní simulaci, tak také například startovací procedury.
Nejrychlejším mužem na BMW byl Tom Blomqvist. Čas mladého Brita měl hodnotu 1:30,839 a stačil na třetí místo. Všichni tři výrobci tak byli v TOP3. Další dva piloti mnichovské značky, Maxime Martin a Timo Glock, dnešní výsledkovou listinu ale uzavírali. Na druhou stranu musíme poznamenat, že ve srovnání s ostatními měli jen velmi málo kol na svém kontě (Glock za celý den jen 4!). U Mercedesu kromě již zmiňovaného Paffeta dnes dostali šanci ještě Edoardo Mortara a Maro Engel. Zítra bychom se měli dočkat určitě Roberta Wickense, ten totiž převezme stuttartské auto po Garym Paffettovi, který jezdil dnes i včera.
Hockenheimring, 2. den, časy testů:1. Gary Paffett (Mercedes) - 1:30.450 min. - 143 kol2. Nico Müller (Audi) - 1:30.882 min. - 148 kol3. Tom Blomqvist (BMW) - 1:30.839 min. - 75 kol4. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.31.030 min. - 128 kol5. Edo Mortara (Mercedes) - 1:31.202 min. - 117 kol6. Maro Engel (Mercedes) - 1:31.411 min. - 157 kol7. Rene Rast (Audi) - 1:31.613 min. - 143 kol8. Maxime Martin (BMW) - 1:31.851 min. - 46 kol9. Timo Glock (BMW) - 1:34.393 min. - 4 kola
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?