Do startu nové sezony zbývá šest týdnů a Mercedes dnes oznámil rozložení jednotlivých jezdců do svých týmů před novou sezonou DTM. Starty všech šesti vozů bude zastřešovat tovární tým HWA.
Stuttgartský výrobce se pečlivě připravuje na sezonu 2017, která přinese hodně technických změn a také novou specifikaci gum. Předsezonní testy zatím probíhaly na portugalském okruhu Portimao a na italském okruhu Vallelunga. Poslední společný předsezonní test se uskuteční příští týden na Hockenheimu. Ačkoliv tovární tým HWA oficiálně nasadí všech šest vozů, tak jednotliví jezdci jsou rozdělení do dvojic.
Gary Paffett a Robert Wickens budou závodit za tým Mercedes-AMG Motorsport Mercedes me. Navrátilec Maro Engel se v jednom týmu potká s Paulem Di Restou, jezdit budou za Mercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Energy. Nováček u Mercedesu a loňský vice-mistr DTM, Edoardo Mortara, utvoří tým s Lucasem Auerem, uvidíme je v Mercedes-AMG Motorsport BWT.
Ulrich Fritz, šéf Mercedes AMG Motorsport DTM, řekl: "I když pracujeme všichni jako jeden tým, tak vztah s týmovým kolegou bývá obvykle ještě těsnější. Naštěstí máme dobře vyváženou sestavu jezdců. Na startu sezony máme tři týmy, které jsou schopny vyhrávat."
Team Mercedes-AMG Motorsport / Mercedes meGary PaffettRobert Wickens
Team Mercedes-AMG Motorsport / SILBERPFEIL EnergyPaul Di RestaMaro Engel
Team Mercedes-AMG Motorsport BWTLucas AuerEdoardo Mortara
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.