Do startu nové sezony zbývá šest týdnů a Mercedes dnes oznámil rozložení jednotlivých jezdců do svých týmů před novou sezonou DTM. Starty všech šesti vozů bude zastřešovat tovární tým HWA.
Stuttgartský výrobce se pečlivě připravuje na sezonu 2017, která přinese hodně technických změn a také novou specifikaci gum. Předsezonní testy zatím probíhaly na portugalském okruhu Portimao a na italském okruhu Vallelunga. Poslední společný předsezonní test se uskuteční příští týden na Hockenheimu. Ačkoliv tovární tým HWA oficiálně nasadí všech šest vozů, tak jednotliví jezdci jsou rozdělení do dvojic.
Gary Paffett a Robert Wickens budou závodit za tým Mercedes-AMG Motorsport Mercedes me. Navrátilec Maro Engel se v jednom týmu potká s Paulem Di Restou, jezdit budou za Mercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Energy. Nováček u Mercedesu a loňský vice-mistr DTM, Edoardo Mortara, utvoří tým s Lucasem Auerem, uvidíme je v Mercedes-AMG Motorsport BWT.
Ulrich Fritz, šéf Mercedes AMG Motorsport DTM, řekl: "I když pracujeme všichni jako jeden tým, tak vztah s týmovým kolegou bývá obvykle ještě těsnější. Naštěstí máme dobře vyváženou sestavu jezdců. Na startu sezony máme tři týmy, které jsou schopny vyhrávat."
Team Mercedes-AMG Motorsport / Mercedes meGary PaffettRobert Wickens
Team Mercedes-AMG Motorsport / SILBERPFEIL EnergyPaul Di RestaMaro Engel
Team Mercedes-AMG Motorsport BWTLucas AuerEdoardo Mortara
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.