Do startu nové sezony zbývá šest týdnů a Mercedes dnes oznámil rozložení jednotlivých jezdců do svých týmů před novou sezonou DTM. Starty všech šesti vozů bude zastřešovat tovární tým HWA.
Stuttgartský výrobce se pečlivě připravuje na sezonu 2017, která přinese hodně technických změn a také novou specifikaci gum. Předsezonní testy zatím probíhaly na portugalském okruhu Portimao a na italském okruhu Vallelunga. Poslední společný předsezonní test se uskuteční příští týden na Hockenheimu. Ačkoliv tovární tým HWA oficiálně nasadí všech šest vozů, tak jednotliví jezdci jsou rozdělení do dvojic.
Gary Paffett a Robert Wickens budou závodit za tým Mercedes-AMG Motorsport Mercedes me. Navrátilec Maro Engel se v jednom týmu potká s Paulem Di Restou, jezdit budou za Mercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Energy. Nováček u Mercedesu a loňský vice-mistr DTM, Edoardo Mortara, utvoří tým s Lucasem Auerem, uvidíme je v Mercedes-AMG Motorsport BWT.
Ulrich Fritz, šéf Mercedes AMG Motorsport DTM, řekl: "I když pracujeme všichni jako jeden tým, tak vztah s týmovým kolegou bývá obvykle ještě těsnější. Naštěstí máme dobře vyváženou sestavu jezdců. Na startu sezony máme tři týmy, které jsou schopny vyhrávat."
Team Mercedes-AMG Motorsport / Mercedes meGary PaffettRobert Wickens
Team Mercedes-AMG Motorsport / SILBERPFEIL EnergyPaul Di RestaMaro Engel
Team Mercedes-AMG Motorsport BWTLucas AuerEdoardo Mortara
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.