Do startu nové sezony zbývá šest týdnů a Mercedes dnes oznámil rozložení jednotlivých jezdců do svých týmů před novou sezonou DTM. Starty všech šesti vozů bude zastřešovat tovární tým HWA.
Stuttgartský výrobce se pečlivě připravuje na sezonu 2017, která přinese hodně technických změn a také novou specifikaci gum. Předsezonní testy zatím probíhaly na portugalském okruhu Portimao a na italském okruhu Vallelunga. Poslední společný předsezonní test se uskuteční příští týden na Hockenheimu. Ačkoliv tovární tým HWA oficiálně nasadí všech šest vozů, tak jednotliví jezdci jsou rozdělení do dvojic.
Gary Paffett a Robert Wickens budou závodit za tým Mercedes-AMG Motorsport Mercedes me. Navrátilec Maro Engel se v jednom týmu potká s Paulem Di Restou, jezdit budou za Mercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Energy. Nováček u Mercedesu a loňský vice-mistr DTM, Edoardo Mortara, utvoří tým s Lucasem Auerem, uvidíme je v Mercedes-AMG Motorsport BWT.
Ulrich Fritz, šéf Mercedes AMG Motorsport DTM, řekl: "I když pracujeme všichni jako jeden tým, tak vztah s týmovým kolegou bývá obvykle ještě těsnější. Naštěstí máme dobře vyváženou sestavu jezdců. Na startu sezony máme tři týmy, které jsou schopny vyhrávat."
Team Mercedes-AMG Motorsport / Mercedes meGary PaffettRobert Wickens
Team Mercedes-AMG Motorsport / SILBERPFEIL EnergyPaul Di RestaMaro Engel
Team Mercedes-AMG Motorsport BWTLucas AuerEdoardo Mortara
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?