Néstor Girolami a Esteban Guerrieri mají jedno společné. Budou letos závodit ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Nějakou dobu se však hovořilo o tom,že by je mohl doplnit i třetí argentinský jezdec.
José Manuel Urcera však sám prozradil, že je to v letošní sezoně vysoce nepravděpodobné, a to včetně domácího závodního víkendu na okruhu Termas de Rio Hondo. Proti jsou jeho hlavní závazky v letošním roce.
Uplynulý víkend se konal první podnik argentinského šampionátu Super TC2000, během kterého Urcera doslova zářil. Jezdec týmu Citroën Total Racing získal pole position a slavil vítězství v obou závodních jízdách.
Kromě toho šestadvacetiletý Argentinec závodí ještě v seriálech Turismo Carretera a Top Race V6.
"Závody WTCC se kryjí s mými ostatními aktivitami v Argentině, takže je velmi obtížné vymyslet, jak se letos dostat do WTCC. To se týká i domácího závodu v Argentině," prozradil Urcera pro TouringCarTimes.
Urcera se chtěl zúčastnit alespoň jednoho závodního víkendu s Chevroletem týmu Campos Racing.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?