Ještě do loňského roku hájili Lucas Di Grassi a Miguel Molina značku Audi, nicméně jakmile zahájila německá automobilka škrty v rozpočtu a závodních programech, ocitli se oba jezdci na volném trhu a nyní jsou jejich jména spojována s italským týmem AF Corse.
Trojnásobný vítěz z DTM Miguel Molina byl jedním z pilotů, který se zúčastnil nedávného rozstřelu u Ferrari, kde hledali náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho v šampionátu FIA WEC. Sedačku u továrního týmu AF Corse nakonec získal Alessandro Pier Guidi, nicméně Molina udělal dojem a je spojován s uskupením Spirit of Race, pro které provozuje Ferrari 488 GTE právě AF Corse. Thomas Flor a Francesco Castelacci loni jezdili v nově vzniklém GT3 Le Mans Cupu a letos postoupili do kategorie GTE-Am Mistrovství světa vytrvalostních závodů. S postem třetího člena posádky je pak spojován právě Molina.
Španěl již byl mimo jiné potvrzen v Blancpain GT Series Endurance Cup u týmu SMP Racing, který rovněž provozuje AF Corse.
Miguel Molina opustil DTM poté, co Audi snížilo počet nasazených vozů z osmi na šest. Podobného osudu se dočkal i Lucas di Grassi, který po odchodu Audi z kategorie LMP1 šampionátu FIA WEC přišel o místo. Portugalec je spojován s týmem AF Corse v kategorii GTE-Pro. Italský tým má v obou vozech potvrzenou dvoučlennou posádku, nicméně běžná praxe je v úvodu sezony až do 24hodinovky v Le Mans nasazovat tři piloty a di Grassi by mohl být oním třetím členem.
Di Grassi má v současnosti stálé angažmá ve formuli E, kde drží druhé místo v průběžném hodnocení za dosud neporaženým Sebastienem Buemim.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.