Lucas di Grassi a Miguel Molina v hledáčku Ferrari

Molina, Miguel
Molina, Miguel, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iMotorSport.cz 28. března 2017 08:39
Sdílej:

Ještě do loňského roku hájili Lucas Di Grassi a Miguel Molina značku Audi, nicméně jakmile zahájila německá automobilka škrty v rozpočtu a závodních programech, ocitli se oba jezdci na volném trhu a nyní jsou jejich jména spojována s italským týmem AF Corse.

Trojnásobný vítěz z DTM Miguel Molina byl jedním z pilotů, který se zúčastnil nedávného rozstřelu u Ferrari, kde hledali náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho v šampionátu FIA WEC. Sedačku u továrního týmu AF Corse nakonec získal Alessandro Pier Guidi, nicméně Molina udělal dojem a je spojován s uskupením Spirit of Race, pro které provozuje Ferrari 488 GTE právě AF Corse. Thomas Flor a Francesco Castelacci loni jezdili v nově vzniklém GT3 Le Mans Cupu a letos postoupili do kategorie GTE-Am Mistrovství světa vytrvalostních závodů. S postem třetího člena posádky je pak spojován právě Molina.

Španěl již byl mimo jiné potvrzen v Blancpain GT Series Endurance Cup u týmu SMP Racing, který rovněž provozuje AF Corse.

Miguel Molina opustil DTM poté, co Audi snížilo počet nasazených vozů z osmi na šest. Podobného osudu se dočkal i Lucas di Grassi, který po odchodu Audi z kategorie LMP1 šampionátu FIA WEC přišel o místo. Portugalec je spojován s týmem AF Corse v kategorii GTE-Pro. Italský tým má v obou vozech potvrzenou dvoučlennou posádku, nicméně běžná praxe je v úvodu sezony až do 24hodinovky v Le Mans nasazovat tři piloty a di Grassi by mohl být oním třetím členem.

Di Grassi má v současnosti stálé angažmá ve formuli E, kde drží druhé místo v průběžném hodnocení za dosud neporaženým Sebastienem Buemim.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?