Ještě do loňského roku hájili Lucas Di Grassi a Miguel Molina značku Audi, nicméně jakmile zahájila německá automobilka škrty v rozpočtu a závodních programech, ocitli se oba jezdci na volném trhu a nyní jsou jejich jména spojována s italským týmem AF Corse.
Trojnásobný vítěz z DTM Miguel Molina byl jedním z pilotů, který se zúčastnil nedávného rozstřelu u Ferrari, kde hledali náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho v šampionátu FIA WEC. Sedačku u továrního týmu AF Corse nakonec získal Alessandro Pier Guidi, nicméně Molina udělal dojem a je spojován s uskupením Spirit of Race, pro které provozuje Ferrari 488 GTE právě AF Corse. Thomas Flor a Francesco Castelacci loni jezdili v nově vzniklém GT3 Le Mans Cupu a letos postoupili do kategorie GTE-Am Mistrovství světa vytrvalostních závodů. S postem třetího člena posádky je pak spojován právě Molina.
Španěl již byl mimo jiné potvrzen v Blancpain GT Series Endurance Cup u týmu SMP Racing, který rovněž provozuje AF Corse.
Miguel Molina opustil DTM poté, co Audi snížilo počet nasazených vozů z osmi na šest. Podobného osudu se dočkal i Lucas di Grassi, který po odchodu Audi z kategorie LMP1 šampionátu FIA WEC přišel o místo. Portugalec je spojován s týmem AF Corse v kategorii GTE-Pro. Italský tým má v obou vozech potvrzenou dvoučlennou posádku, nicméně běžná praxe je v úvodu sezony až do 24hodinovky v Le Mans nasazovat tři piloty a di Grassi by mohl být oním třetím členem.
Di Grassi má v současnosti stálé angažmá ve formuli E, kde drží druhé místo v průběžném hodnocení za dosud neporaženým Sebastienem Buemim.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?