Ještě do loňského roku hájili Lucas Di Grassi a Miguel Molina značku Audi, nicméně jakmile zahájila německá automobilka škrty v rozpočtu a závodních programech, ocitli se oba jezdci na volném trhu a nyní jsou jejich jména spojována s italským týmem AF Corse.
Trojnásobný vítěz z DTM Miguel Molina byl jedním z pilotů, který se zúčastnil nedávného rozstřelu u Ferrari, kde hledali náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho v šampionátu FIA WEC. Sedačku u továrního týmu AF Corse nakonec získal Alessandro Pier Guidi, nicméně Molina udělal dojem a je spojován s uskupením Spirit of Race, pro které provozuje Ferrari 488 GTE právě AF Corse. Thomas Flor a Francesco Castelacci loni jezdili v nově vzniklém GT3 Le Mans Cupu a letos postoupili do kategorie GTE-Am Mistrovství světa vytrvalostních závodů. S postem třetího člena posádky je pak spojován právě Molina.
Španěl již byl mimo jiné potvrzen v Blancpain GT Series Endurance Cup u týmu SMP Racing, který rovněž provozuje AF Corse.
Miguel Molina opustil DTM poté, co Audi snížilo počet nasazených vozů z osmi na šest. Podobného osudu se dočkal i Lucas di Grassi, který po odchodu Audi z kategorie LMP1 šampionátu FIA WEC přišel o místo. Portugalec je spojován s týmem AF Corse v kategorii GTE-Pro. Italský tým má v obou vozech potvrzenou dvoučlennou posádku, nicméně běžná praxe je v úvodu sezony až do 24hodinovky v Le Mans nasazovat tři piloty a di Grassi by mohl být oním třetím členem.
Di Grassi má v současnosti stálé angažmá ve formuli E, kde drží druhé místo v průběžném hodnocení za dosud neporaženým Sebastienem Buemim.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.