Gabriele Tarquini strávil posledních dvanáct let v seriálu FIA WTCC, kde vystřídal tovární týmy Alfa Romeo, Seat, Honda a Lada. Nyní ho čeká nová výzva
O setrvání Tarquiniho ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC se hovořilo již od oznámení odchodu továrního týmu Lady, nicméně v současnosti je jisté, že se mistr světa z roku 2009 stěhuje jinam.
Tarquini se připojil jako hlavní testovací jezdec k automobilce Hyundai, které bude pomáhat s vývojem závodního speciálu i30 TCR.
"Jsem moc šťastný, že jsem se připojil k Hyundai. Z jejich rallyového týmu je patrné, že pracují na velmi vysoké, velice profesionální úrovni. Bude to pro mě poprvé, co budu vyvíjet auto pro TCR, takže je to pro mě výzva. Moc se na to těším. Budeme vyvíjet auto takřka z ničeho. Potkal jsem se již s několika lidmi, co na tomto projektu pracují, když jsem navštívil sídlo týmu, a jsem si jistý, že dokážeme udělat konkurenceschopný vůz," prozradil pětapadesátiletý Ital.
Hyundai plánuje první dodávky vozů pro své zákazníky koncem letošního roku, nicméně podle TouringCarTimes by se mohl speciál objevit na trati už během závěrečných podniků TCR International Series.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?