Naprosto snový start dvanáctihodinového závodu v italském Mugellu má za sebou český tým Scuderia Praha. Trojice Král-Malucelli-Písařík zvítězila v prvních čtyřech hodinách dvanáctihodinového klání.
Největším soupeřem pro pražskou skvadru je, alespoň prozatím, polský Forch Racing, jenž se Scuderií Praha přetahuje již od kvalifikace. Český tým však drží trumfy na své straně. Nejdřív pole position a poté průběžné první místo po prvních čtyřech hodinách závodu.
Rozdíl mezi českým a polským týmem činí po třetině závodě necelou minutu, avšak nejbližší pronásledovatelé jsou vzdálení za dvěma rychlými vozy už dokonce dvě kola. Jmenovitě jsou to posádky týmů Konrad Motorsport a IDEC Sport Racing.
Další týmy pak již ztrácí ještě více. Tomáš Enge a spol. s KTM týmu True Racing prozatím drží 17. pozici absolutně a devátou ve třídě A6-PRO.
To brněnský tým RTR Projects do závodu vůbec nenastoupil. K problémům se na oficiálním FB profilu týmu vyjádřil manažer a jezdec Tomáš Miniberger: "Samozřejmě nás to velice mrzí. Celou zimu jsme se věnovali maximálně přípravě vozu a v Mostě vše vypadalo dobře. Po příjezdu do Itálie se začal objevovat problém s upgradem uchycení motoru, který se nám nepodařil na místě vyřešit. Rozhodli jsme se, že než závodit s ne zcela funkčním vozem, raději do závodu ani neodstartujeme."
To naopak Tomáš Pekař společně s Vukovićem a Kovaćem jsou prozatím na třetí pozici ve třídě SP-GT4.
Závod bude restartovám zítra v 10:00 a budete jej moci opět sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky první části závodu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?