Naprosto snový start dvanáctihodinového závodu v italském Mugellu má za sebou český tým Scuderia Praha. Trojice Král-Malucelli-Písařík zvítězila v prvních čtyřech hodinách dvanáctihodinového klání.
Největším soupeřem pro pražskou skvadru je, alespoň prozatím, polský Forch Racing, jenž se Scuderií Praha přetahuje již od kvalifikace. Český tým však drží trumfy na své straně. Nejdřív pole position a poté průběžné první místo po prvních čtyřech hodinách závodu.
Rozdíl mezi českým a polským týmem činí po třetině závodě necelou minutu, avšak nejbližší pronásledovatelé jsou vzdálení za dvěma rychlými vozy už dokonce dvě kola. Jmenovitě jsou to posádky týmů Konrad Motorsport a IDEC Sport Racing.
Další týmy pak již ztrácí ještě více. Tomáš Enge a spol. s KTM týmu True Racing prozatím drží 17. pozici absolutně a devátou ve třídě A6-PRO.
To brněnský tým RTR Projects do závodu vůbec nenastoupil. K problémům se na oficiálním FB profilu týmu vyjádřil manažer a jezdec Tomáš Miniberger: "Samozřejmě nás to velice mrzí. Celou zimu jsme se věnovali maximálně přípravě vozu a v Mostě vše vypadalo dobře. Po příjezdu do Itálie se začal objevovat problém s upgradem uchycení motoru, který se nám nepodařil na místě vyřešit. Rozhodli jsme se, že než závodit s ne zcela funkčním vozem, raději do závodu ani neodstartujeme."
To naopak Tomáš Pekař společně s Vukovićem a Kovaćem jsou prozatím na třetí pozici ve třídě SP-GT4.
Závod bude restartovám zítra v 10:00 a budete jej moci opět sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky první části závodu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?