Dnes proběhl v italské Monze druhý den předsezónních testů světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Stejně jako včera zajel nejrychlejší čas Rob Huff.
Tentokrát však "Huffy", jak je britský jezdec přezdíván, v Itálii vyloženě dominoval. Během středečních testů byl nejrychlejší jak ráno, tak i odpoledne a jeho nejrychlejší čas měl hodnotu 1:52,497.
Ráno byl nejbližší jezdec vzdálen od Huffa více jak vteřinu. Tom Coronel pak dokázal během odpolední sekce zajet čas 1:53,255, i tak to bylo ale daleko za mistrem světa z roku 2012.
Tom Chilton byl pak dalším jezdcem, který se dokázal vmáčknout do sekundy ztráty na Huffa. Ostatní však ztráceli více.
Konečně si chrám rychlosti pořádně užili i jezdci Hondy. Z Monteirova vozu sice v jednom momentu šlehaly plameny, i tak ale Portugalec během středy odjezdil velmi slušných 56 kol oproti včerejším dvanácti. Navíc zaznamenal čtvrtý nejrychlejší čas. Jeho kolega Michelisz mu pak kryl záda na pátém místě.
Naopak se dnes nedařilo Volvu. Thed Björk sice odjel 32 kol, ale na lepší jak desátý nejrychlejší čas to nestačilo.
Nutno však také podotknout, že dnes na trať vyjelo pouze deset vozů.
Sezona FIA WTCC odstartuje druhý dubnový víkend závodním podnikem v Maroku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?