Dnes proběhl v italské Monze druhý den předsezónních testů světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Stejně jako včera zajel nejrychlejší čas Rob Huff.
Tentokrát však "Huffy", jak je britský jezdec přezdíván, v Itálii vyloženě dominoval. Během středečních testů byl nejrychlejší jak ráno, tak i odpoledne a jeho nejrychlejší čas měl hodnotu 1:52,497.
Ráno byl nejbližší jezdec vzdálen od Huffa více jak vteřinu. Tom Coronel pak dokázal během odpolední sekce zajet čas 1:53,255, i tak to bylo ale daleko za mistrem světa z roku 2012.
Tom Chilton byl pak dalším jezdcem, který se dokázal vmáčknout do sekundy ztráty na Huffa. Ostatní však ztráceli více.
Konečně si chrám rychlosti pořádně užili i jezdci Hondy. Z Monteirova vozu sice v jednom momentu šlehaly plameny, i tak ale Portugalec během středy odjezdil velmi slušných 56 kol oproti včerejším dvanácti. Navíc zaznamenal čtvrtý nejrychlejší čas. Jeho kolega Michelisz mu pak kryl záda na pátém místě.
Naopak se dnes nedařilo Volvu. Thed Björk sice odjel 32 kol, ale na lepší jak desátý nejrychlejší čas to nestačilo.
Nutno však také podotknout, že dnes na trať vyjelo pouze deset vozů.
Sezona FIA WTCC odstartuje druhý dubnový víkend závodním podnikem v Maroku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?