Maďarský jezdec Daniel Nagy vlonil absolvoval druhou polovinu sezony světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC, během které sbíral umístění pouze ve druhé desítce výsledkových listin. I tak však zůstává v týmu Zengö Motorsport.
Tým Zoltána Zengä tedy opět nasadí dvě Hondy Civic. Kromě Nagye bude hájit barvy maďarského týmu i Francouz Aurélien Panis.
"Je toho teď na mě opravdu moc, jsem z toho takový celý rozechvělý, protože jsem teprve nedávno dostal zprávu, že mi Zoli (Zoltan Zengö) věří a já budu moci závodit v jednom z jeho vozů," pověděl osmnáctiletý rodák z Budapešti.
"Díky moc všem, co mi dosud pomohli. Já se budu snažit letos odvděčit ziskem co nejvíce bodů," dodal Nagy.
Nagyovým loňským nejlepším umístěním bylo jedenácté místo v prvním závodě v Kataru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?