Světová rada motorsportu oznámila, že v letošním roce nakonec nedojde k vypsání tzv. třídy WTCC-2. Kromě toho se změny týkají i kalendáře.
Změny ve světovém šampionátu FIA WTCC dnes posvětila Světová rada motorsportu na zvláštním zasedání. Třída WTCC-2 byla vypsána krátce pro ohlášení odchodu Lady z WTCC kvůli obavám o počet vozů na startu letošní sezony. Tato třída však údajně nebude potřeba.
"Uvažovaná třída WTCC-2 ze zasedání Světové rady motorsportu ve dne 30. listopadu byla zrušena. Stalo se tak, aby se komise závodů cestovních vozů a promotér šampionátu mohli v letošní sezoně soustředit pouze na třídu TC1," stojí v prohlášení mezinárodní automobilové federace FIA.
Seznam přihlášených do letošní sezony WTCC bude zveřejněn 14. dubna. V tuto chvíli je přihlášeno 12 jezdců, nicméně tohle by nemělo být konečné číslo. Oficiální stránky WTCC v tuto chvíli počítají dokonce s 16 jezdci.
Světová rada motorsportu také potvrdila přesun argentinského podniku ze 6. srpna na 16. července. Stejně tak schválila přesun čínského závodního víkendu ze Šanghaje na okruh Ningbo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?