Již za čtyři dny vypuknou oficiální testy Blancpain GT Series na okruhu Paula Ricarda ve Francii. A s tím, jak se blíží sezona, přibývá týmů, které ohlašují vstup do BGT.
Menší rozruch způsobil vstup německého týmu Kornely Motorsport do Blancpain GT Series. Nejde však ani o tým, ani o posádku, ale o tom, co Mercedes AMG GT3 poveze na svém boku.
Vůz s číslem 70 totiž bude ve Sprint Cupu propagovat známé koťátko Hello Kitty. Na svědomí to nemá nikdo jiný, než Japonec Yoshi Mori, který startoval s Hello Kitty již v roce 2015 s McLarenem týmu Attempto Racing. Moriho týmovým kolegou bude Kenneth Heyer.
Do Blancpain Endurance Cupu pak vstupuje tým Zakspeed, který opět spojil své síly s Mercedesem. V kokpitu dvou vozů AMG GT3 se budou střídat Kriton Lendoudis, Rui Aguas, Jose Manuel Balbiani a Immanuel Vinke. Další jezdci budou teprve oznámeni, počítá se však s tím, že oba vozy budou nasazeny ve třídě PRO/AM.
Zajímavé novinky hlásí i tým Falken Motorsports ve vytrvalostním seriálu VLN. Dlouhé roky byl tento tým spojován s Nissany, v posledních letech však spoléhá na techniku Porsche. O to překvapivější bylo oznámení, že v závodě 24h Nürburgring a vybraných podnicích VLN navíc nasadí BMW M6 GT3.
Je dost neobvyklé nasadit dva vozy různých značek, avšak Falken Motorsports věří, že to bude dobrou reklamu pro širokou paletu jejich pneumatik.
V obou případech se bude Falken spoléhat z poloviny na své jezdce a z poloviny na tovární piloty. Takže v BMW usedat Peter Dumbreck, který je v tomto týmu již desátým rokem, Alexandre Imperatori, Stef Dusseldorp a Marco Seefried.
Porsche si vezmou na starosti Martin Ragginger, Laurens Vanthoor, Jörg Bergmeister a Dirk Werner. O oba vozy se bude starat dlouhodobý partner týmu Schnabl Engineering.
Dvoudenní testy BGT začnou v pondělí 13. března.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?