Čtyřnásobný mistr světa cestovních vozů Yvan Muller vloni ukončil svou 11 let trvající kariéru ve světovém šampionátu FIA WTCC. Letos se vrací do stejného seriálu, avšak v jiném týmu a jiné roli.
Muller nově spojil své síly s továrním týmem automobilky Volvo. Francouz byl ještě zpočátku roku označován za možného kandidáta pro závodní sedačku v týmu Polestar Cyan Racing, to však sám brzy vyvrátil.
Ve Volvu mu totiž nyní patří role vývojového jezdce a poradce týmu. Sedmačtyřicetiletý rodák z Alsaského Altkirchu se ke švédské automobilce přidal již 1. ledna a od té doby absolvoval všechny testy továrního týmu, během kterých úzce spolupracoval s továrními jezdci Catsburgem, Björkem a Girolamim.
"Jsem moc rád, že jsem začal spolupracovat s týmem Polestar Cyan Racing. Loni ukázali, že mají rychlost a přes zimu se nám podařilo udělat velmi slušný progres. Těším se jak na další spolupráci, tak i na vývoj vozu i týmu samotného," prozradil Yvan Muller.
Příchod Yvana Mullera do týmu okomentoval i Christian Dahl, šéf Polestar Cyan Racing: "Jsme moc rádi, že se nám podařilo získat Yvana. Na světě nenajdete zkušenějšího jezdce cestovních vozů. I přesto, že je naše spojení stále ještě poněkud nové, už vidíme pokrok. Plán pro tuto chvíli je takový, že Yvan za nás nebude závodit, ale bude se soustředit na vývoj a testování."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?