Maročan Mehdi Bennani vloni absolvoval svoji vůbec nejlepší sezonu ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Na loňské výsledky bude chtít navázat opět za volantem Citroënu C-Elysée.
Bennaniho tak čeká již třetí sezona v týmu Sébastiena Loeba. V roce 2015 bral osmé místo, loni páté a k tomu zvítězil i v hodnocení WTCC Trophy, tedy nezávislých jezdců.
"Jsem velmi rád, že budu pokračovat v týmu Sébastien Loeb Racing," řekl Bennani.
"Stabilita je pro mě důležitá i z toho pohledu, kolik jsme se toho spolu za poslední dva roky naučili. Všichni víme, jak je Citroën rychlý a tento tým dokáže z tohoto vozu vymáčknout maximum."
"Je jasné, že nebudeme vědět, jak na tom jsme až do prvních závodů, ale já bych chtěl ještě vylepšit své loňské výsledky," dodal marocký jezdec.
"Mehdi v předchozích dvou letech potvrdil, že je klíčovým faktorem našeho týmu. Proto pro nás bylo nezbytné, aby s námi zůstal. Je schopný dosahovat pódiových umístění a s Tomem Chiltonem a Johnem Filippim je náš tým opět velice silný," potvrdil majitel týmu Sébastien Loeb.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?