Maročan Mehdi Bennani vloni absolvoval svoji vůbec nejlepší sezonu ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Na loňské výsledky bude chtít navázat opět za volantem Citroënu C-Elysée.
Bennaniho tak čeká již třetí sezona v týmu Sébastiena Loeba. V roce 2015 bral osmé místo, loni páté a k tomu zvítězil i v hodnocení WTCC Trophy, tedy nezávislých jezdců.
"Jsem velmi rád, že budu pokračovat v týmu Sébastien Loeb Racing," řekl Bennani.
"Stabilita je pro mě důležitá i z toho pohledu, kolik jsme se toho spolu za poslední dva roky naučili. Všichni víme, jak je Citroën rychlý a tento tým dokáže z tohoto vozu vymáčknout maximum."
"Je jasné, že nebudeme vědět, jak na tom jsme až do prvních závodů, ale já bych chtěl ještě vylepšit své loňské výsledky," dodal marocký jezdec.
"Mehdi v předchozích dvou letech potvrdil, že je klíčovým faktorem našeho týmu. Proto pro nás bylo nezbytné, aby s námi zůstal. Je schopný dosahovat pódiových umístění a s Tomem Chiltonem a Johnem Filippim je náš tým opět velice silný," potvrdil majitel týmu Sébastien Loeb.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?