Maročan Mehdi Bennani vloni absolvoval svoji vůbec nejlepší sezonu ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Na loňské výsledky bude chtít navázat opět za volantem Citroënu C-Elysée.
Bennaniho tak čeká již třetí sezona v týmu Sébastiena Loeba. V roce 2015 bral osmé místo, loni páté a k tomu zvítězil i v hodnocení WTCC Trophy, tedy nezávislých jezdců.
"Jsem velmi rád, že budu pokračovat v týmu Sébastien Loeb Racing," řekl Bennani.
"Stabilita je pro mě důležitá i z toho pohledu, kolik jsme se toho spolu za poslední dva roky naučili. Všichni víme, jak je Citroën rychlý a tento tým dokáže z tohoto vozu vymáčknout maximum."
"Je jasné, že nebudeme vědět, jak na tom jsme až do prvních závodů, ale já bych chtěl ještě vylepšit své loňské výsledky," dodal marocký jezdec.
"Mehdi v předchozích dvou letech potvrdil, že je klíčovým faktorem našeho týmu. Proto pro nás bylo nezbytné, aby s námi zůstal. Je schopný dosahovat pódiových umístění a s Tomem Chiltonem a Johnem Filippim je náš tým opět velice silný," potvrdil majitel týmu Sébastien Loeb.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.