Jistě jste si všimli článku, ve kterém jsme vás nedávno informovali o tom, že Porsche 911 Carrera 3,2 litru z roku 1984, jde do aukce. Není to ale jen tak obyčejná „devětsetjedenáckta“. Její předešlý majitel byl totiž slavný britský moderátor James May. O tento skvost byl nakonec enormní zájem. Konečná částka se nakonec vyšplhala až na 51 750 liber (zhruba 2 000 000 korun). Vůz je totiž v takřka perfektním technickém stavu. V kufru se například ukrývá i originální rezervní kolo a sada nářadí. Počítadlo ujeté vzdálenosti navíc ukazuje pouhých 55 000 mil, což je 88 500 km. Co se týče technické stránky vozu. Vůz je poháněný plochým šestiválcem 3,2 litru o výkonu 231 koní. Z nuly na sto zrychlí za 5,5 sekundy a maximální rychlost dosahuje hodnoty 245 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.