Jistě jste si všimli článku, ve kterém jsme vás nedávno informovali o tom, že Porsche 911 Carrera 3,2 litru z roku 1984, jde do aukce. Není to ale jen tak obyčejná „devětsetjedenáckta“. Její předešlý majitel byl totiž slavný britský moderátor James May. O tento skvost byl nakonec enormní zájem. Konečná částka se nakonec vyšplhala až na 51 750 liber (zhruba 2 000 000 korun). Vůz je totiž v takřka perfektním technickém stavu. V kufru se například ukrývá i originální rezervní kolo a sada nářadí. Počítadlo ujeté vzdálenosti navíc ukazuje pouhých 55 000 mil, což je 88 500 km. Co se týče technické stránky vozu. Vůz je poháněný plochým šestiválcem 3,2 litru o výkonu 231 koní. Z nuly na sto zrychlí za 5,5 sekundy a maximální rychlost dosahuje hodnoty 245 km/h.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?