Datum 21. července 2006 mělo pro Volkswagen historickou příchuť - přesně před 60 lety doručil první Brouky ke svým dealerům.
Přesně před 60 lety převzali dodávku prvních 9 kusů dealeři Gottfried Schultz v Essenu a Raffay & Co. v Hamburku. Broukovy velké prodejní úspěchy začínaly pomalu: nejprve osm kusů do Essenu a jeden kus do Hamburgu. Ale postupně se obchod velmi dobře rozvíjel až dokvetl do dnešní podoby. Dnes čítá siť VW na 2500 dealerů a představuje nejdůležitější styčný bod mezi zákazníkem a výrobcem. Více než 644 000 aut prodaných v Německu v roce 2005 hovoří za vše, dealeři Gottfried - Schultz Group a Raffay fungují dodnes a patří mezi největším dealery VW.
Foto: Volkswagen
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?