Za účelem obsluhy pěší zóny a provádění komunálních prací v Praze, byl v roce 1990 přestavěn vůz Multicar M25 na elektrický pohon. Tato přestavba proběhla v podniku Pražské Komunikace Závod Střed.
Elektrický Multicar M25 byl dobíjen a parkován v areálu nádraží Praha Střed (dnešní Masarykovo nádraží). Odtud jezdil po své trase přes ulici Na Příkopě, po Václavském náměstí, Staroměstském náměstí, Celetnou ulicí, přes Karlův Most, Nerudovu ulici, po Hradčanském náměstí a zpět.
V roce 2020 byla ve firmě Aerovka s.r.o. postavena replika této elektrické Multikáry. Oproti původní , tři dekády staré M25, je ta současná vybavena moderním elektrickým pohonem včetně lithiových baterií.
Maximální rychlost komunálního elektrovozidla na bázi Multikáry je 50 km/h a jeho dojezd je 100 km. Tyto parametry jsou pro použití pro práci ve městě zcela dostačující.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?