Druhý tréning diktoval postavenie žltozelený monopost Alexa Tagliana.
Pilotovi stajne Australia Racing sa podarilo zlepšiť svoj čas z prvého tréningu o viac ako tri desatiny sekundy, čo mu stačilo na porazenie celého štartovného poľa.
Bývalý expilot F1 Cristiano da Matta stratil na Alexa iba sedem tisícin sekundy, čo pri jeho výkonoch tento rok stojí za pochvalu. Naopak prvá dvojka z ranného tréningu sa pozabudla. Sebastian sa umiestnil na štvrtom a Paul Tracy až na jedenástom mieste.
Pre technické problémy sa na trati neobjavili piloti Ricardo Spefafico z Dale Coyne Racing a Ryan Hunter-Reay z Rocketsports Racing. Obaja piloti si v priebehu tréningov poškodili monoposty po havárii.
Foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Montreal - výsledky 2. tréningu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?