Americký automobilový závodník Scott Speed, bývalý jezdec formule 1, bude zahraničním hostem letošní motoristické slavnosti Legendy 2016. Objeví se tak na této akci po boku mnoha úspěšných českých automobilových závodníků, především dvojnásobného mistra Evropy v závodech ETCC Petra Fulína a stejně tak vedle dvojnásobného mistra Evropy v automobilových soutěžích Jana Černého.
Letošní ročník motoristické slavnosti Legendy se koná již tento víkend 11. a 12. června 2016 v areálu Psychiatrické nemocnice v Praze – Bohnicích. Automobilový závodník Scott Speed, který v současnosti úspěšně působí v zámořském seriálu Red Bull Global Rallycross, se zúčastní této významné motoristické akce díky pozvání společnosti Volkswagen Česká republika. Do Prahy přijede jako host výstavy Legendy 2016 a zároveň se na této slavnosti zúčastní i demonstrační jízdy s novinkou značky Volkswagen pro rok 2016 – modelem Golf GTI Clubsport.
Dalšími hosty motoristické slavnosti budou domácí hvězdy automobilového sportu - Petr Fulín, dvojnásobný mistr Evropy v seriálu ETCC a Jan Černý, dvojnásobný mistr Evropy a trojnásobný mistr ČR v automobilových soutěžích. Návštěvníci letošního 3. ročníku motoristické slavnosti Legendy však budou moci obdivovat jezdecké umění dalších českých významných automobilových závodníků, jakými jsou Vojtěch Štajf, Břetislav Enge, Martin Kolomý, Petr Žáček, Filip Sajler, Ondřej Bisaha, Štepán Vojtěch a další.
V současnosti je přihlášeno přes tisíc výstavních exponátů. Vstupenky zakoupíte v předprodeji v síti Ticketpro. Více detailních informací a fotografií naleznete na www.legendy.cz nebo na Facebooku Legendy – Automobilová slavnost.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?