Komentář: Myslí Graham Rahal na zadní vrátka?

Rahal, Graham
Rahal, Graham, foto: IndyCar Media
iM3 4. března 2010 17:01
Sdílej:

Zatímco týmy balí veškeré vybavení a posílají ho letadlem do Brazílie, Graham Rahal sedí doma bez angažmá. Šanci nastoupit do letošní sezóny měl, ale odmítl ji. Počítá Rahal s něčím, co zatím nevidíme?

Graham Rahal přišel o sedačku v týmu Newman Haas Lanigan Racing, neboť hlavní sponzor McDonald´s odešel. Mezitím Dale Coyne oznámil nového partnera v podobě americké skautské organizace a po odchodu Justina Wilsona začal jednat s Rahalem, jenž by do portfolia hlavního sponzora díky svému věku výborně zapadl. Jenže jednání uvízla na mrtvém bodě, Coyne požadoval dvouletý kontrakt zatímco Rahal chtěl v týmu závodit pouze jeden rok. Z dohody nakonec sešlo, Coyne zkouší jiné jezdce, Rahal hledá uplatnění v jiném týmu, ale s největší pravděpodobností se do kategorie pravidelně startujících jezdců nezařadí. Proč Rahal odmítl dvouletou smlouvu? Má tajné plány? Shrňme si základní fakta: - Rahal a sponzoři Graham Rahal uvedl, že se sháněním sponzorů má na letošní rok problémy, ale pro rok 2011 drží „něco hmatatelného“. - Target Chip Ganassi Racing Poté co vyplynulo, že Rahal nemůže najít závodní sedačku, ozval se Chip Ganassi. Podle svých slov by Rahala klidně angažoval, ale nemá prostředky, aby provoz třetího vozu zaštítil. Co nám z toho vychází? Rahal myslí na zadní kolečka, nechce se dlouhodobě upsat u průměrného týmu. Ačkoliv je rok 2011 ještě daleko, rýsuje se zajímavý scénář. Rahal chtěl u Coyna zůstat jeden rok, protože usiluje o práci u Chipa Ganassiho (případně u týmu Penske a Andretti Autosport), kam by přinesl sponzorské peníze. Pokud bychom šli ještě dál, Rahal by mohl nahradit Scotta Dixona. Dvojnásobný šampión série IndyCar byl v průběhu loňské sezóny spojován s týmem Gila de Ferrana. Brazilec sice vlastní tým nezaložil, ale spojil síly s Luczo Dragon Racing. Právě tam by mohl zakotvit Dixon neboť LDR má velký potenciál. Má tato hypotéza něco do sebe? Nepochybně, ale pravdu ví snad jenom Graham Rahal. Faktem zůstává, že odmítl strávit dva roky v jednom týmu. Požaduje pouze jednu sezónu, což není vzhledem k požadavkům sponzorů příliš šťastný postup. Uvidíme jestli Rahal nastoupí alespoň do jedno závodu letošní sezóny, snad bychom se měli dočkat na Indianapolis 500, kde dostává šanci mnoho jezdců. Doufat v to, že jeho otec Bobby Rahal a David Letterman seženou peníze na dlouhodobé obnovení týmu je naivní.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.