Aktivní a zdravý život na Indianapolis 500

Bell, Townsend
Bell, Townsend, foto: IndyCar Media
iM3 3. března 2010 17:05
Sdílej:

Herbalife, světová společnost v oblasti wellness, se po roce vrací na Indianapolis 500. V loňském roce vstoupila do podvědomí „závodní“ veřejnosti čtvrtým místem zásluhou Townsenda Bella. A protože spolupráce byla úspěšná, došlo k dohodě i na letošní ročník.

Townsend Bell bude startovat za tým Sam Schmidt Motorsports s technickou podporou týmu Chip Ganassi Racing, vůz s číslem 99 poveze loga sponzora Herbalife. Je celkem logické, že Herbalife obnovil spolupráci. Bell loni startoval z 24. místa, ale během závodů podával stabilní výkon a závěrečnou jízdu okořenil o konečné 4. místo. Townsend Bell, šampión IndyLights z roku 2001, zaznamenal nejlepší výsledek v kariéře. V roce 2008 dojel desátý, v roce 2006 pro poruchu nedojel. „Spojením s Townsendem, Sam Schmidt Motorsports a Chip Ganassi Racing má Herbalife velkou šanci dostat se do aleje vítězů,“ postrádal skromnost výkonný ředitel společnosti Michael O. Johnson. „Townsend je talentovaný jezdec a úžasný atlet, který reprezentuje aktivní a zdravý život,“ dodal Johnson. Townsend Bell startoval v loňském roce za tým KV Racing, tentokrát spolu s Herbalife přesunul aktivity do Sam Schmidt Motorsport, jenž v posledních dvou letech připravoval „indy“ vůz pro Alexe Lloyda. Ten se v průběhu sezóny 2009 rozešel s Chipem Ganassim, na Indianapolis 500 bychom ho ale snad měli vidět. Původně měl nadcházející sezónu strávit v týmu Newman Haas Lanigan Racing, ale jeho osobní sponzor energetický nápoj pro ženy HER z dohody vycouval, neboť pro něj prezentace v IndyCar, vzhledem k nízké sledovanosti, nebyla lukrativní.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?