Paul Tracy si nikdy nebral servítky, ať už s jezdci nebo novináři. Prořízlá ústa se stala jeho charakteristickým prvkem. Ačkoliv je v posledních letech většinu sezóny mimo dění, cestu k fanouškům si našel prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Situace v IndyCar není příliš příznivá, do závodní sedačky usedají v drtivé většině pouze platící jezdci a talentovaní piloti zůstávají bez povšimnutí, resp. všichni o nich vědí, ale bez sponzora si je týmy nemohou dovolit. Z posledních příkladů lze uvést Grahama Rahala (Čtěte zde: Smutný příběh Grahama Rahala).
Paul Tracy se rozhodl skromný počet amerických a především kvalitních jezdců okomentovat. „Čtyři jezdci ze Severní Ameriky na prvních testech,“ psal Tracy na Twitteru. „Dohromady mají tři vítězství. Ale jezdci jako Rahal, Rice a já zůstáváme doma. Tohle je to, co vy fanoušci chcete?“
Tracy narážel na fakt, že během posledních 14 dnů se hromadily smlouvy s jezdci, kteří pochází zejména z jihoamerického kontinentu a mají za sebou silné sponzory.
„Fanoušci byli 15 let pošetile věrní, jenže obě série stáhly závody monopostů na dno oceánu. Zatajovali jsme dech už příliš dlouho, proto vyzývám každého fanouška, aby se vzchopil a napsal vedení IndyCar co chce,“ vyzíval Tracy.
O tom, že není jednoduché sehnat sponzora do série IndyCar se můžeme přesvědčit prostřednictvím týmu Penske (Čtěte: Team Penske ztratil podporu hlavního sponzora). „Roger Penske, se svými konexemi, nedokázal sehnat hlavního sponzora, což nám ukazuje, jak těžké je do IndyCar někoho nalákat.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?