Paul Tracy si nikdy nebral servítky, ať už s jezdci nebo novináři. Prořízlá ústa se stala jeho charakteristickým prvkem. Ačkoliv je v posledních letech většinu sezóny mimo dění, cestu k fanouškům si našel prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Situace v IndyCar není příliš příznivá, do závodní sedačky usedají v drtivé většině pouze platící jezdci a talentovaní piloti zůstávají bez povšimnutí, resp. všichni o nich vědí, ale bez sponzora si je týmy nemohou dovolit. Z posledních příkladů lze uvést Grahama Rahala (Čtěte zde: Smutný příběh Grahama Rahala).
Paul Tracy se rozhodl skromný počet amerických a především kvalitních jezdců okomentovat. „Čtyři jezdci ze Severní Ameriky na prvních testech,“ psal Tracy na Twitteru. „Dohromady mají tři vítězství. Ale jezdci jako Rahal, Rice a já zůstáváme doma. Tohle je to, co vy fanoušci chcete?“
Tracy narážel na fakt, že během posledních 14 dnů se hromadily smlouvy s jezdci, kteří pochází zejména z jihoamerického kontinentu a mají za sebou silné sponzory.
„Fanoušci byli 15 let pošetile věrní, jenže obě série stáhly závody monopostů na dno oceánu. Zatajovali jsme dech už příliš dlouho, proto vyzývám každého fanouška, aby se vzchopil a napsal vedení IndyCar co chce,“ vyzíval Tracy.
O tom, že není jednoduché sehnat sponzora do série IndyCar se můžeme přesvědčit prostřednictvím týmu Penske (Čtěte: Team Penske ztratil podporu hlavního sponzora). „Roger Penske, se svými konexemi, nedokázal sehnat hlavního sponzora, což nám ukazuje, jak těžké je do IndyCar někoho nalákat.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.