Paul Tracy si nikdy nebral servítky, ať už s jezdci nebo novináři. Prořízlá ústa se stala jeho charakteristickým prvkem. Ačkoliv je v posledních letech většinu sezóny mimo dění, cestu k fanouškům si našel prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Situace v IndyCar není příliš příznivá, do závodní sedačky usedají v drtivé většině pouze platící jezdci a talentovaní piloti zůstávají bez povšimnutí, resp. všichni o nich vědí, ale bez sponzora si je týmy nemohou dovolit. Z posledních příkladů lze uvést Grahama Rahala (Čtěte zde: Smutný příběh Grahama Rahala).
Paul Tracy se rozhodl skromný počet amerických a především kvalitních jezdců okomentovat. „Čtyři jezdci ze Severní Ameriky na prvních testech,“ psal Tracy na Twitteru. „Dohromady mají tři vítězství. Ale jezdci jako Rahal, Rice a já zůstáváme doma. Tohle je to, co vy fanoušci chcete?“
Tracy narážel na fakt, že během posledních 14 dnů se hromadily smlouvy s jezdci, kteří pochází zejména z jihoamerického kontinentu a mají za sebou silné sponzory.
„Fanoušci byli 15 let pošetile věrní, jenže obě série stáhly závody monopostů na dno oceánu. Zatajovali jsme dech už příliš dlouho, proto vyzývám každého fanouška, aby se vzchopil a napsal vedení IndyCar co chce,“ vyzíval Tracy.
O tom, že není jednoduché sehnat sponzora do série IndyCar se můžeme přesvědčit prostřednictvím týmu Penske (Čtěte: Team Penske ztratil podporu hlavního sponzora). „Roger Penske, se svými konexemi, nedokázal sehnat hlavního sponzora, což nám ukazuje, jak těžké je do IndyCar někoho nalákat.“
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?