Paul Tracy si nikdy nebral servítky, ať už s jezdci nebo novináři. Prořízlá ústa se stala jeho charakteristickým prvkem. Ačkoliv je v posledních letech většinu sezóny mimo dění, cestu k fanouškům si našel prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Situace v IndyCar není příliš příznivá, do závodní sedačky usedají v drtivé většině pouze platící jezdci a talentovaní piloti zůstávají bez povšimnutí, resp. všichni o nich vědí, ale bez sponzora si je týmy nemohou dovolit. Z posledních příkladů lze uvést Grahama Rahala (Čtěte zde: Smutný příběh Grahama Rahala).
Paul Tracy se rozhodl skromný počet amerických a především kvalitních jezdců okomentovat. „Čtyři jezdci ze Severní Ameriky na prvních testech,“ psal Tracy na Twitteru. „Dohromady mají tři vítězství. Ale jezdci jako Rahal, Rice a já zůstáváme doma. Tohle je to, co vy fanoušci chcete?“
Tracy narážel na fakt, že během posledních 14 dnů se hromadily smlouvy s jezdci, kteří pochází zejména z jihoamerického kontinentu a mají za sebou silné sponzory.
„Fanoušci byli 15 let pošetile věrní, jenže obě série stáhly závody monopostů na dno oceánu. Zatajovali jsme dech už příliš dlouho, proto vyzývám každého fanouška, aby se vzchopil a napsal vedení IndyCar co chce,“ vyzíval Tracy.
O tom, že není jednoduché sehnat sponzora do série IndyCar se můžeme přesvědčit prostřednictvím týmu Penske (Čtěte: Team Penske ztratil podporu hlavního sponzora). „Roger Penske, se svými konexemi, nedokázal sehnat hlavního sponzora, což nám ukazuje, jak těžké je do IndyCar někoho nalákat.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?