JR Hildebrand by mohl závodit za Dale Coyne

Hildebrand, JR
Hildebrand, JR, foto: IndyCar Media
iM3 17. února 2010 17:14
Sdílej:

Úřadující šampión série IndyLights JR Hildebrand testoval na začátku týdne na okruhu Sebring s týmem Dale Coyne Racing. Mladý Američan doufá, že se mu u stáje podaří zůstat pro celou letošní sezónu.

Dale Coyne získal lukrativní sponzorství v podobě americké skautské organizace, není tomu tak dávno, co předpokládal, že druhý vůz se sponzorem Z-Line bude mít na starost Justin Wilson, jenž týmu přivezl premiérové vítězství ve Watkins Glen. Wilson ale odešel i se Z-Line do Dreyer & Reinbold Racing a Coyneovi zůstal opět jeden vůz. Na otázku, jakého jezdce do monopostu preferuje, odpověděl Coyne bez váhání – Grahama Rahala. Poté zmínil další jména včetně Hildebranda. Ten s týmem nyní testoval. „Už jsem se nemohl dočkat, až znovu usednu do monopostu,“ uvedl Hildebrand, jenž v zimě testoval monopost F1 týmu Force India a dělal si zálusk na pozici testovacího jezdce. Vedení týmu však dalo přednost bratranci Daria Franchittiho Paulovi di Restovi. „S Dalem Coynem jsem hovořil posledních pár týdnu, na tento týden měl naplánován test, tak mě pozval,“ pokračoval Hildebrand. „Stále řešíme nějaké nezbytné náležitosti, protože sezóna se blíží velmi rychle, nicméně jsme na jedné lodi. Uvidíme jak to za několik týdnů dopadne. Důležitá rozhodnutí musejí padnout brzo. Co se týče testování, dopadlo dobře,“ uzavřel. Pokud Hildebrand nakonec nastoupí u Dale Coyne (a do portfolia hlavního sponzora svým věkem výborně zapadá), nastanou u Grahama Rahala krušné časy. Kdysi špičkový, ale dnes skomírající tým Newman Haas Lanigan Racing je ve finanční tísni. Dokonce se hovoří o tom, že nasadí vůz pouze pro Hideki Mutoha, za nímž stojí Panasonic, zatímco Alex Lloyd zůstane opět bez práce. U bývalé domoviny tak nemá Rahal šanci uspět, nějakou dobu byl spojován s Chipem Ganassim, ale na provoz třetího vozu nejsou peníze. A nyní to vypadá, že ani u Dale Coyne nebude místo a Rahal se bude muset poohlédnout jinde….ale kde?
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?