JR Hildebrand by mohl závodit za Dale Coyne

Hildebrand, JR
Hildebrand, JR, foto: IndyCar Media
iM3 17. února 2010 17:14
Sdílej:

Úřadující šampión série IndyLights JR Hildebrand testoval na začátku týdne na okruhu Sebring s týmem Dale Coyne Racing. Mladý Američan doufá, že se mu u stáje podaří zůstat pro celou letošní sezónu.

Dale Coyne získal lukrativní sponzorství v podobě americké skautské organizace, není tomu tak dávno, co předpokládal, že druhý vůz se sponzorem Z-Line bude mít na starost Justin Wilson, jenž týmu přivezl premiérové vítězství ve Watkins Glen. Wilson ale odešel i se Z-Line do Dreyer & Reinbold Racing a Coyneovi zůstal opět jeden vůz. Na otázku, jakého jezdce do monopostu preferuje, odpověděl Coyne bez váhání – Grahama Rahala. Poté zmínil další jména včetně Hildebranda. Ten s týmem nyní testoval. „Už jsem se nemohl dočkat, až znovu usednu do monopostu,“ uvedl Hildebrand, jenž v zimě testoval monopost F1 týmu Force India a dělal si zálusk na pozici testovacího jezdce. Vedení týmu však dalo přednost bratranci Daria Franchittiho Paulovi di Restovi. „S Dalem Coynem jsem hovořil posledních pár týdnu, na tento týden měl naplánován test, tak mě pozval,“ pokračoval Hildebrand. „Stále řešíme nějaké nezbytné náležitosti, protože sezóna se blíží velmi rychle, nicméně jsme na jedné lodi. Uvidíme jak to za několik týdnů dopadne. Důležitá rozhodnutí musejí padnout brzo. Co se týče testování, dopadlo dobře,“ uzavřel. Pokud Hildebrand nakonec nastoupí u Dale Coyne (a do portfolia hlavního sponzora svým věkem výborně zapadá), nastanou u Grahama Rahala krušné časy. Kdysi špičkový, ale dnes skomírající tým Newman Haas Lanigan Racing je ve finanční tísni. Dokonce se hovoří o tom, že nasadí vůz pouze pro Hideki Mutoha, za nímž stojí Panasonic, zatímco Alex Lloyd zůstane opět bez práce. U bývalé domoviny tak nemá Rahal šanci uspět, nějakou dobu byl spojován s Chipem Ganassim, ale na provoz třetího vozu nejsou peníze. A nyní to vypadá, že ani u Dale Coyne nebude místo a Rahal se bude muset poohlédnout jinde….ale kde?
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.