Kanaana těší Franchittiho zisk titulu

Kanaan, Tony
Kanaan, Tony, foto: IndyCar Media
iM3 12. října 2009 17:49
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING – REVIEW; Tony Kanaan se snažil seč mohl, ale konkurovat první třem jezdcům zdaleka nemohl. Proto vzal zavděk čtvrté místo a radoval se z titulu, který získal jeho nejlepší kamarád.

Tony Kanaan, 4. Udělali jsme co bylo v našich silách. Vůz byl v pořádku, ale neměl dostatečnou rychlost. Chtěl jsem vyhrát ve svém bydlišti, ale budu to muset nechat na příští rok. Franchitti, Dixon a Briscoe byli neporazitelní. Čtvrté místo beru, po takové sezóně, je čtvrté místo dobrým zakončením. Musím řici, že nejlepším okamžikem celé sezóny bylo, že můj nejlepší kamarád získal titul. Hideki Mutoh, 6. Fyzicky to byl náročný závod, protože se stále zotavuji z mé nehody v Motegi. Vůz byl fantastický a perfektně seděl v provozu. Musím poděkovat celému týmu, který odvedl výbornou práci a na pitlane mi pomohl získat pár pozic. Měl jsem skvělou sezónu a šesté místo je dobrým výsledkem na závěr roku. Danica Patrick, 19. Vůz byl dobrý a schopný dojet v první šestce. Po každé zastávce v boxech se mi jelo mnohem lépe. Ale při finálním pitstopu mi Dan Wheldon vjel do cesty. Vyjel, pak zastavil a znovu vyjel přičemž do mě vrazil. Jeho tým mě ho poslal přímo na mě, to by se nemělo stávat. Marco Andretti, 22. nedojel Jsem zklamaný, v prvním stintu byl vůz dobrý. Po první zastávce v boxech jsme upravili nastavení přítlačného křídla a já byl schopen pokračovat v první desítce. Jenže krátce potom mi začaly drhnout brzdy a já byl čím dál pomalejší. Když jsem přijel k mechanikům, už bylo pozdě se pouštět do nějakých oprav.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?