Ostatní komentáře

Dixon, Scott
Dixon, Scott, foto: IndyCar Media
iM3 21. dubna 2009 07:27
Sdílej:

CHIP GANASSI RACING, TEAM PENSKE

Dario Franchitti, 1. Z Champ Car mám hodně vítězství na klasických okruzích, ale v IndyCar jsem neměl ani jedno, konečně se to povedlo. Po tom všem, čím jsme si vloni prošli za mnou přišel Chip Ganassi a řekl: Hej, nechceš pro mne jezdit v IndyCar? A teď znovu vyhrávám. Je skvělé být zpátky a vidět plné tribuny, byl to parádní den. Will Power, 2. Nefungovalo nám rádio ani telemetrie, takže jsem neměl komunikaci ani údaje na volantu. Za druhé místo jsem velmi rád, za chlapce jsem velmi rád. Dali do toho vše. Musím opravdu poděkovat Rogeru Penskemu a Timu Cindricovi za vůz, který pro mne připravili. Vážím si toho. Nabídli mi fantastickou jízdou na kterou nezapomenu. Helio Castroneves, 7. Wow, toto je svět, na který jsem se těšil, obzvlášť na tento den. Před závodem jsem si prošel dráhu a fanoušci mi tleskali, měl jsem jejich plnou podporu. Bylo to emocionální, ale myslel jsem na to, že musím závodit. Na startu jsem byl opatrný, protože jsem se nechtěl zaplést do kolize. Měl jsem jen hodinu a půl na přípravu. Po nějaké době jsem se dostal do rytmu a cítil jsem se mnohem lépe. Sice jsme se nachytali na žluté fázi, ale to jsou závody. Jsem rád, že znovu slyším motory a mohu závodit.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.