SEPANG - 2. TRÉNING: Vlhký a horúci vzduch neodradil Olivera Jarvisa ani počas prvého tréningu medzi profíkmi.
Tím Veľkej Británie vykročil do tretieho víkendu sezóny 2006/2007 pravou nohou. Poobedný tréning totiž priniesol opäť prvenstvo nie len vo výsledkovej listine, ale aj v zázname rekordov šampionátu A1GP.
Takmer s pol sekundovou stratou sa na druhom mieste ocitol Neel Jani zo Švajčiarska nasledovaný Loicom Duvalom z Francúzska. Domáca Malajzia sa zatiaľ ocitá v nepríjemnej situácii, pretože Alex Yoong sa zaradil na 17. miesto tesne pred výkon Erika Janiše zastupujúceho farby Českej Republiky.
Sepang - 2.tréning - 23.11.2007:
1 Veľká Británia Oliver Jarvis 1'49.459 22 2 Švajčiarsko Neel Jani 1'49.911 0.452 18 3 Francúzsko Loïc Duval 1'50.094 0.635 17 4 Nový Zéland Jonny Reid 1'50.320 0.861 17 5 Čína Cheng Cong Fu 1'50.471 1.012 17 6 Nemecko Michael Ammermüller 1'50.641 1.182 19 7 Brazília Sérgio Jimenez 1'50.753 1.294 14 8 Kanada Robert Wickens 1'50.909 1.450 16 9 India Narain Karthikeyan 1'50.989 1.530 19 10 Holandsko Jeroen Bleekemolen 1'51.006 1.547 19 11 Južná Afrika Adrian Zaugg 1'51.010 1.551 19 12 Írsko Adam Carroll 1'51.174 1.715 20 13 Portugalsko João Urbano 1'51.266 1.807 22 14 USA Jonathan Summerton 1'51.304 1.845 23 15 Austrália Ian Dyk 1'51.387 1.928 20 16 Taliansko Enrico Toccacelo 1'51.513 2.054 21 17 Malajzia Alex Yoong 1'51.668 2.209 19 18 Česká Republika Erik Janiš 1'51.830 2.371 21 19 Libanon Chris Alajajian 1'52.076 2.617 16 20 Mexiko Michel Jourdain Jr. 1'52.201 2.742 17 21 Indonézia Satrio Hermanto 1'52.926 3.467 19 22 Pakistan Adam Khan 1'52.993 3.534 17
Foto: A1 Grand Prix Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?