Zcela nové barevné ztvárnění má monopost české stáje pro další sezonu formule A1GP - Světového poháru motorsportu.
Design vzešel ze soutěže, kterou vypsala společnost BPA sport marketing, a.s. Z bezmála devadesáti návrhů uspěla práce pana Radovana Horského z Jeseníku. Formule v novém hávu se již prohání po závodní dráze. V anglickém Silverstone se za jejím volantem střídají Erik Janiš a Jan Charouz. Testy potrvají do zítřka.
Návrhy posuzovali závodníci českého týmu, jeho šéf Antonín Charouz a představitelé BPA sport marketing, a.s. Auto vítězného ztvárnění Radovan Horský obdrží odměnu 15 000 Kč a dvě VIP vstupenky (každá v hodnotě 12 000 Kč) na závod Škoda Transportation A1GP Brno 2007, který se uskuteční 14. října. Zkrátka nepřijdou ani ostatní účastníci soutěže, každý z autorů zaslaných návrhů obdrží dvě vstupenky na přírodní tribuny.
Podrobnosti ohledně účasti českého týmu v A1GP 2007/2008 budou oznámeny na tiskové konferenci celé stáje, jejíž termín brzy oznámíme.
BPA
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?