ZOLDER - 1. a 2.TRÉNING: Návšteva starého kontinentu sa začala úspechom pre Willa Powera, avšak úvodná havária vyradila viacero pilotov.
Prvý ranný tréning na belgickom okruhu si vyžiadal posunutie z dôvodu odpratávania trosiek po nezmyselnej kolízii áut Dana Clarka a Justina Wilsona v štvrtej zákrute, pričom si to odniesli s nimi aj Paul Tracy a Jan Heylen. Celkovým víťazom prvého tréningu sa napokon stal Will Power z tímu Australia, nasledovaný Sebastienom Bourdaisom a Robertom Doornbossom.
V poobednej krátkej príprave pred kvalifikáciou sa do vedenia dostal Doornboss, nasledovaný ranným víťazom Willom Powerom. Ako ukázal priebeh, ranná kolízia poznačila účasť v štartovnom poli. Jan Heylen mal natoľko poškodený monopost, že sa na trati vôbec neobjavil.
Navyše Dan Clarke sa musel vysporiadať so zavesením tohto víkendu na kliniec. Od komisárov totiž dostal pre ranný prehrešok dištanc na celý víkend, pretože už bol pred incidentom v podmienke.
Foto: Champ Car World Series
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?