ZOLDER - 1. a 2.TRÉNING: Návšteva starého kontinentu sa začala úspechom pre Willa Powera, avšak úvodná havária vyradila viacero pilotov.
Prvý ranný tréning na belgickom okruhu si vyžiadal posunutie z dôvodu odpratávania trosiek po nezmyselnej kolízii áut Dana Clarka a Justina Wilsona v štvrtej zákrute, pričom si to odniesli s nimi aj Paul Tracy a Jan Heylen. Celkovým víťazom prvého tréningu sa napokon stal Will Power z tímu Australia, nasledovaný Sebastienom Bourdaisom a Robertom Doornbossom.
V poobednej krátkej príprave pred kvalifikáciou sa do vedenia dostal Doornboss, nasledovaný ranným víťazom Willom Powerom. Ako ukázal priebeh, ranná kolízia poznačila účasť v štartovnom poli. Jan Heylen mal natoľko poškodený monopost, že sa na trati vôbec neobjavil.
Navyše Dan Clarke sa musel vysporiadať so zavesením tohto víkendu na kliniec. Od komisárov totiž dostal pre ranný prehrešok dištanc na celý víkend, pretože už bol pred incidentom v podmienke.
Foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?