A1GP sa opäť uskutoční aj na Brnenskom okruhu. Kalendár tretej sezóny pohára národov obsahuje 11 podujatí.
Tak ako už bolo počas konca predchádzajúcej sezóny avízované, prvé podujatie sa podľa plánov uskutoční na holandskom pobrežnom okruhu v Zandvoorte dňa 30.septembra 2007.
Pre českých fanúšikov je však oveľa zaujímavejší dátum 14.október 2007. Vtedy si to medzinárodné štartovné pole rozdá priamo na Masarykovom okruhu v Brne.
Miesto konania tretieho podujatia v Azii zatiaľ nebolo určené a bude oznámené neskôr. Tak, ako v minulom roku, aj tentokrát bude Čína hostiť šampionát dvakrát na okruhoch v Zhuhaji a Shanghaji.
Kalendár A1GP pre sezónu 2007/2008:
1 - Zandvoort, Holandsko - 30.11.2007 2 - Brno, Česká Republika - 14.10.2007 3 - Azia – miesto zatiaľ neurčené - 4.11.2007 4 - Sepang, Malajzia - 25.11.2007 5 - Zhuhai, Čína - 16.12.2007 6 - Taupo, Nový Zéland - 20.1.2008 7 - Sydney, Austrália - 3.2.2008 8 - Durban, Južná Afrika - 24.2.2008 9 - Mexico City, Mexiko - 16.3.2008 10 - Shanghai, Čína - 6.4.2008 11 - Brands Hatch, Veľká Británia - 4.5. 2008
Foto: Sutton Motorsport Images
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.